Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

selama 50 tahun dikebumikan,keadaan jenazah wanita ini masih sempurna dan bercahaya - inilah amalannya ketika hidup

Pada masa pekerja membangunkan asas pangsapuri, tiba-tiba seseorang memberitahu di tanah yg di dibangunkan ada tanah perkuburan lanjut usia satu orang perempuan yg belum diangkat. Sesaat pekerja itu terdiam & bertanya kurang lebih kuburan siapa yg ada disini. Siapa keluarga dari kubur ini, dahulu masyarakat menjawab kalau keluarganya sudah tidak ada. Hanya beliau sendiri yg dikebumikan di sini & keluarganya meninggal dunia bukanlah di kawasan ini
Seketika kontraktor itu terdiam & fikirkan ke mana kuburan itu harus dipindahkan. Sedangkan tanah buat perpindahan kubur yg disiapkan sudah penuh. Setelah tempoh memikirkan, kontraktor itu bertanya tempat yg sesuai sama buat memindahkan kubur itu. Akhirnya ada kawasan yg sejuk buat tanah perkuburan itu.

 Setelah tempatnya ditetapkan, tanah perkuburan dgali semula utk dipindahkan. Selepas 15 minit, beberapa penggali kubur dapati jas4d seorang perempuan. Namun, beberapa penggali kubur & kontraktor terkejut bukanlah main.

  Subhanallah, sungguh tidak biasa tanah perkuburan yg hampir berumur 50 th ini ternyata jas4d yg ada di dalamnya masih tetap utuh sempurna & muka dari jas4d sungguh mempesonakan orang yg memandangnya seakan kaca yg terkena cahaya yg terang & mencerminkan ketenangan.

Jas4d bersama muka tersenyum sesaat membuat orang yg melihat terkejut & kehairanan. Tak lama selepas , datang seorang datuk sepuh yg kenal dgn jas4d dahulu bercerita pada hal jas4d . Dulu, waktu perempuan tetaplah bujang selalu mendawamkan wudhu di setiap waktunya.

Sewaktu beram, dirinya selalu mengupayakan slow bersama bewudhu. Masa dalam kesulitan dirinya selalu berwudhu.


 5 minit masa lalu · Di kirim dari Alih Almaidatul Mutiara Annisa berbeza dgn adiknya yg bergiat aktif & selalu menggilap berwajah yg menawan .

Adiknya cemburu kerana kecantikannya. Seringkali lantas Lelaki yg sama umur dengannya ingin meminangnya.Adiknya selalu menolak lelaki yg tidak punyai kereta, jangankan meminang berteman saja malas. Sungguh berbeza jauh dgn kakaknya yg simpel, baik tutur kata & selalu tutup aur4t.

Setelah lama mendengar cerita dari datuk, kontraktor terpegun & bertanya tentang keadaan adik jas4d perempuan . Kata datuk, adiknya yg bergiat aktif sudah meninggal dunia bersama muka terbakar sebab perlanggaran saat bersenang-senang dgn sahabat karib lelakinya. Bahkan juga badan & tulang berwajah remuk sampai tuanya tidak mengenalinya lagi. Naudzubillah.


 kontraktor yg lantas suka pada beriringan perempuan yg berpakaian s.e.k.s.i atau perempuan yg seringkali dihubungkan aur4t, bahkan juga memperlihatkan titik-titik bertenaga padanya akhirnya bertaubat pada Allah. Kontraktor yg dulunya seorang play'boy, sekarang ini sudah insaf tidak mengulanginya lagi.Wallahu 'a lam Bhisowabi,,

Mudah-mudahan kita di matikan dalam khusnul khotimah Serta di selamatkan dr azab kubur dn azab neraka Aamiin ya Robbal'alamiin. sila berkongsi ?Mudah-mudahan bermamfaat






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA selama 50 tahun dikebumikan,keadaan jenazah wanita ini masih sempurna dan bercahaya - inilah amalannya ketika hidup . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top