Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Adoi malunya nak cerita..Masalah yang saya hadapi -Adalah hubungan intim!!hampir 7 tahun bersama hanya beberapa kali je DAPAT

Assalamualaikum admin. Mohon hide profile sy. Tujuan sy nk admin post kisah rumah tangga saya ni hanya nak mintak pandangan dari semua apa tindakan yg perlu sy buat. 


Umur saya 31 thn dan isteri saya berumur 27 thn. Kami sudah berumah tangga hampir 7 thn dan dan telah dikurniakan 2 org anak sepasang. Yang sulung lelaki berumur 5 thn dan yang ke2 perempuan berumur 1 thn.
Jika dilihat pada pandangan mata umum mmg nmpak kami ni keluarga yang bahagia dan x ada masalah. Tapi yg sy alami adalah sebaliknya. 

Saya malu sebenarnya nak ceritakan perkara ini. Tapi sy x mampu nak pendam dan x tau nk luahkan pada sape. Adakah sy perlu tanggung masalah ni seumur hidup saya? 😢😢😢 Itu yg persoalan yg sy x mampu nk jawab.
Adoi malunya nk cerita...
Masalah yg sy hadapi 


Adalah hubungan intim!! Selama saya berkahwin dgn dia saya hanya dapat bersama dgn dia beberapa kali shj, kadang2 3 bln sekali kadang sebulan sekali kadang2 setahun sekali pun ada. Sy dpt bersama tu pun dlm keadaan terpaksa. Dia nk bersama atas alasan utk dptkan anak


kadang2 saya sendiri yang paksa utk lakukan hubungan. Sebab dah tak tertahan menahan nafsu batin saya. Itu pun hubungan seks yg saya dapat sangat2 tak memuaskan. Dia seolah2 x ada nafsu langsung dgn saya. Dia bagi pun mmg nmpak sgt dlm keadaan terpaksa. Langsung x ada keikhlasan. Dia seolah jijik dgn saya. Dan mahu cepat2 huhungan seks itu diselesaikan. Saya rasa sangat2 tersiksa dan tertekan... 😢😢😢


Kadang2 sehingga terpaksa beronani sendiri utk memuaskan nafsu saya. Sampai tahap mcm tu sekali. Erm.. saya rasa sgt2 sedih dan tertanya2 apa tujuan perkawinan ni yg sebenarnya.
Pernah jugak sy bertanya pada dia apa masalah dia. Dia endah tak endah je. Dah beberapa kali saya berkelahi dgn dia ttg perkara ini sampai saya sendiri dah jadi lali dgn sikap dia.


Kebaikan yg dia ada, dia rajin memasak. Hubungan dia dgn anak dan keluaga saya jugak semua x ada masalah. Saya boleh terima sikap buruk dia yg lain spt malas mengemas rumah sikap kebudak2an boros berbelanja dan lain2 lagi.
Saya rasa sgt bingung apa tujuan dia kawin dgn saya sebnarnya. 


Nafkah zahir yg saya bagi pada dia cukup lengkap. Apa yg die nak sy bg. Rumah, kereta, alatan rumah, makan pakai semuanya nya cukup alhamdulillah..

 Saya dalam keadaan tertekan sekarang ni apa yg perlu sy buat kawan2.. 😢 takkan sy nk lepaskan dia.. sy xnk anak2 sy terbiar.. dan saya xnk anak sy hidup dalam keadaan x ada bapa atau ibu. keluarga dia juga sgt2 baik dgn sy. Keluarga dia juga agak rapat dgn keluarga saya.
Bingungggg!!!!


KISAH RUMAH TANGGA






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Adoi malunya nak cerita..Masalah yang saya hadapi -Adalah hubungan intim!!hampir 7 tahun bersama hanya beberapa kali je DAPAT. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top