Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Disihir Orang, Keadaan Lelaki Ini Dan Anak Kecilnya Buat Ramai Menangis !!! VIRALKAN RINGANKAN BEBAN



|Seorang pengguna Facebook mendedahkan mengenai penderitaan yang ditanggung oleh seorang sahabat masa kecilnya yang bernama Danish kerana disihir orang.

Pengguna Facebook itu, El-Zidane Affandi, memuat naik perbualan Whatsapp dengan kawannya itu yang meminta tolong dari orang ramai yang berkemampuan untuk membantu dari segi rawatan dan juga kewangan kerana tidak lagi bekerja disebabkan sakit yang dialami.

Menurut dari cerita sahabat El-Zidane melalui Whatsapp, dia dan anaknya telah mendapatkan rawatan di hospital dan air tulang juga sudah diambil, namun doktor mendapati keadaan dia dan anaknya normal sahaja.

Ini pula dua video yang menunjukkan masalah yang dihadapi lelaki tersebut serta anaknya.

Dalam status Facebook El-Zidane, dia meminta orang ramai untuk membantu lelaki itu.

    Assalamualaikum buat sahabat-sahabat semua. Saya di sini nak kongsikan cerita dari sahabat saya sendiri.dulu beliau sangat sihat dan normal seperti kita.penyakit yang datang ini secara tiba2.dengan keadaan sangat tidak mampu berbuat apa-apa.

    Sekarang ini sahabat saya sekeluarga tidak mampu bekerja kerana penyakit misteri yang dia dan anaknya alami skarang ini.

    Walaupun kita tidak dapat membantu dengan wang ringgit, sama-sama lah kita mendoakan kesihatan dia dan anaknya baik seperti sediakala. SHARE la sebanyak yang mungkin supaya ada insan yang dapat membantu saudara kita.

    Sahabat saya sekeluarga sekarang menetap di dewan bertempat di sungai buloh di atas ihsan org ramai yang membenarkan mereka sekeluarga menetap di situ.

    Sama-sama lah kita meringankan beban beliau tidak kira dari segi wang ringgit dan doa sahabat semua. Pada sesiapa yang ingin membuat sumbangan atau berjumpa dengan beliau sendiri boleh terus telefon beliau sendiri

    +60133123468 Danish. Semoga jasa baik sahabat Allah sahaja yang dapat membalas.

(SAYA SERTAKAN SEKALI VIDEO SAHABAT SAYA DAN ANAKNYA)

(Bismillahirahmanirohim. In shaa Allah AHAD malam saya akan bertemu sahabat saya di Sungai Buloh bersama sahabat-sahabat saya dan akan memberikan sedikit sumbangan untuk meringankan beban beliau sekeluarga.

Jika ada sahabat-sahabat yang ingin memberikan sedikit sumbangan dari segi duit atau barang keperluan bolehlah terus telefon saya 0183631284 Fendi. Saya menetap di Sri Gombak. Akaun saya MOHD AFFANDI BIN NORDIN. CIMB 7008226500.

Sumbangan Sahabat-sahabat semua adalah AMANAH saya. Terima kasih tidak terhingga kepada sahabat-sahabat yang membantu dari segi DOA & SUMBANGAN. Jasa baik sahabat tidak mampu saya membalas dengan kata-kata Hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.

(Lokasi Kampung Ladang Baru Sungai Buloh)

Salah seorang pengguna Facebook yang berkebolehan ‘mengimbas’ melalui pandangan batin memberitahu, sihir yang dikenakan kepada keluarga ini ialah dari Siam dan berulang, sentiasa dihantar.
“Ada payung kat belakang tengkuk anak yang pegangannya tertusuk tekak. Ada pasung kat peha tu.”

Setelah status itu dimuat naik, orang ramai tidak henti memberikan bantuan dalam bentuk kewangan dan maklumat mengenai rawatan kepada keluarga tersebut.


Walaupun zaman semakin moden, masih ada yang mengamalkan sesuatu seperti ini. Diharap masalah keluarga ini akan menemui jalan penyelesaian.

Perkongsian El-Zidane telah menjadi viral dan kini telah mendapat lebih 1000 likes dan 7000 shares dan –amazingnara.com







https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA Disihir Orang, Keadaan Lelaki Ini Dan Anak Kecilnya Buat Ramai Menangis !!! VIRALKAN RINGANKAN BEBAN. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top