Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami pernah dia letak pisau kat leher saya dan pernah nak baling saya dengan anak lesung

A'salam..tlg rahsiakan fb sy k..rasa tertekan..kadang2 sampai kurung diri dlm bilik..masalah saya suami kaki mesyin judi..dia terpengaruh dgn kawan2..bila duduk rumah,selalu main game..bayangkn baru je blik kje trus main game on9..ckp dgn ank2 pun lebih kurang je..sian la ank2..xdpt perhatian..umur dah 27 xkan xpandai fikir tgjwb lagi kan?
saya xtahu la nk meluah perasaan dekat siapa..terlalu bnyk saya pendam..kalau buat karangan mukin beratus muka surat..sampai sy
Dah dekat nk sekolah ni,dia xambil berat pun bab2 sekolah ank..tntang pelajaran anak2 xambil tahu pun..sedih la..itu xmasuk bab duit lagi.xpernah nk cukup gaji dia..nafkah xpenah bagi tp sy xkisah.sy iklas jaga makan minum,pakai anak n suami.kdg2 beras pun xbeli time dpt gaji.dah la ank2 makin membesar..nk mkn..sy xkisah klu hidup susah sbb sy pun dr kluarga yg susah jgk.ibu sy berpisah dgn ayah sejak kcil lg.jd penah rasa mcm mana ikat perut xmakan.

Sy xblh nk terima perangai suami sy.apa yg dia buat kat sy sebelum ni.btl2 mendera mental dan emosi sy.luaran mmg sy nmpk kuat,tp bila kenangkn, sy nangis sorang2..sy ni depan org,keluarga sy pura2 je baik dgn dia..bila kmi d rumah,dia nk sentuh saya pun saya marah.entahlah,sy rasa geram n rimas bila tgok dia.mukin sebab sikap dia,buat saya rasa jemu.buang masa dgn dia.mcm2 lagi dia buat kat saya..suka tipu saya walaupun saya dah tahu kebenarannya..tipu pasal duit gaji n mcm2 lagi lah..ckp putar belit..sembahyang jumaat pun xnak pegi dah skrg ni..buat2 xlarat la..geram sgt perangai dia sampai tahap saya benci sgt dengan dia,xhormatkan dia.

Bayangkan dulu nak tidur kalau xdpt sentuh dia walaupun sikit,sy xdpt tidur sepanjang malam.tp skrg sampai tahap benci dgn dia..semuanya gara2 dia pernah CURANG! 4thn lepas..walaupun cerita lama..tetap menyakitkan hati saya..mukin sy akn ingt sampai mati. Mula2 xmengaku,tipu family,tipu saya hidup2 siap berpakat dgn prempuan tu..last2 Allah nk tunjuk,mengaku jgk.masa tu Allah je tahu perasaan sy.siap bawa balik rmh lagi..(kisah ni mmg panjang tp ckup la sy cerita smpai stakat ni sj) .ni pun pngaruh kwn. 

Bila saya dah "terpaksa" bagi dia peluang,dia berubah kejap..lepastu mula naik2 tgn dekat sy..asyik pukul,minta maaf..pukul,minta maaf..smpai sy dah lali.sy pun tgh bodoh masa tu..masih ada baki syg la katakan..dlm hati seronok laki sanggup berubah sebab aku...mukin dia sygkn aku..xpe,bg peluang...mukin dia nak berubah..sampai la satu tahap dia nk pukul saya,saya rasa takut sgt2 masa tu..dia nak pukul saya dgn iron baju..(masa ni jgk saya dpt tahu yg saya hamil). Sy lari dr rmh n dia dtg pujuk merayu dekat sy.dia jnji sumpah sampai ckp klu dia pukul saya lg jatuh talak dekat saya.

Tp dr sejak ni la saya dah mula tawar hati dekat dia.benci mcm sy ckp di atas td..pernah dia letak pisau kat leher saya,dia pernah nak baling saya dengan anak lesung,pernah bawa kereta laju2 sampai bahayakan nyawa sy n anak2..berhenti tepi jalan pukul2 saya,tarik tudung saya..mukin sy xtahu apa yg patut sy buat masa tu..saya tggl jauh dri keluarga..saya xtahu cara nak selamatkan diri..tiap kali dia balik kje lambat sy sllu doa dia mati je. Biar sy hidup dgn anak2..sy kuat pun dengan ank2 je..

Harap admin dpt siarkan..sbb saya nak tahu pandangan dari setiap orang..mukin juga ada nasihat utk saya.mukin sy terlepas pandang,mukin ada yg boleh bagi langkah sepatutnya saya buat.mukin juga dlm situasi sy2 xdpt fikir yg terbaik..atau ada yg boleh bagi kata2 semangat utk sy..maaf jika penulisan saya berterabur antara kisah baru dan kisah lama sbb saya terlalu banyak nak luahkan tp takut terlalu panjang..cukup la dpt luahkan dekat sini..buat saya rasa lega... thanks..

 Kisah Rumah Tangga Fans






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA suami pernah dia letak pisau kat leher saya dan pernah nak baling saya dengan anak lesung. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top