Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

aku sorang isteri yang belum lahirkan zuriat untuk suami aku....Mentua aku sangat bencikan aku

tlong hide fb prfile aku ya..

Assallamualaikum sahabat KRT semua. ini adalah skdar luahan hti untuk aku kongsi untuk sahabat semua. 

aku sorang isteri yang belum lahirkan zuriat untuk suami aku. Tahun ni masuk tahun ke 7 pkhwinan kami. Ya Allah,semakin sayu dan lemah hati aku diuji ketiadaan zuriat.

Mentua aku sgt bencikan aku. Seluruh kluarga tidak mgaku aku isteri anak dorang. Ya Allah ujian untuk ku lagi. Hanya kerna aku beragama islam. Aku brkhwin atas nama Allah mama. bukan aku paksa anak mama mgikut agamaku. aku berdoa sntiasa semoga Allah temukan aku dgn mereka. Inginku peluk dan jaga mereka. tapi apa daya, aku sntiasa mnjdi kebencian dan cacian mereka.

Tahun 2013, aku diuji uji uji dugaan lg hebat. suami aku bercinta dgn sorang guru pilihan kluarga mentua. Dan skrg dorang sudah ada 2 orang anak tnpa pgetahuan ku. Aku redha takdir Tuhan. aku diam. aku pilu. aku hancur. aku sakit. sakit sakit.
Suamiku,begini kau buat aku.ku korban sgalanya. kau hncurkan maruahku. maaf tiada mampu buat apa2 lagi. perbuatan kau sgt hebat. Prancangan yg sgt hebat. Ya Allah. kau uji aku tanpa anak. kau uji aku mendapat kluarga mntua yabg tidak peduli aku. skrg kau uji aku dgn khbr suamiku mnduakan aku.

Maa,aku mnyintai anak mama ikhlas. tiada pernah aku bomoh anak mama sampai anak mama ikut agama aku mama. tp adakah mama ingat, wktu kami ingin bhkwin dulu. siapa yg bagi air kotor dan bagi aku dan anak mama minum konon kami di sihir. Ya Allah mama. aku kah yg bomoh anak mama? Tuhan maha mgetahui mama. sampaikan anak mama buat aku jadi bgini pun,aku masih sujud pd Tuhan aku mama. Tiada aku mncri bomoh utk anak mama kmbli kpd aku mama.

Cikgu, kau gmbira skrg. aku lepaskan suami akum tlg jaga dia baik2. jgn kau risau dia dan akum tp kau sedia risau utk dia dan sesiapa lg yg akan dtg. kehidupan ni ibarat roda. wlau apa pun niat kita. Pasti putaran akan tetap ada. mungkin bukn skrg. kta tgu saja. aku doakan yg baik2 saja utk kmu bdua. skarg saat kau bgmbira bsama suami aku dan anak2 kmu. aku sudah pergi jauh dr smuanya. aku tunaikan janji aku. jgn kau tinggalkan suami ku. dia sgt baik utk kau. dia adalah jodohmu.

Skrg suami aku bgmbira dgn kluarga baru isterinya di sana. dia tinggalkan aku dgn kata maaf agar aku terima semuanya. dia minta aku tgu dia pulang. aku sunyi syg. stiap kali cuti. aku hnya hidup seorang diri. tapi kau bgmbira di sana brsama anak dan isteri mu
.
sungguh hebat kau uji aku suamiku. alasanmu dgn anak buat aku terdiam. aku sedar aku tiada anak. tidak apa. tuhan maha adil. Allah rncg yg tbaik utk aku nanti. ku tunggu hikmah atas semua ini.
buat sahabat ku semua. doakan prjlnan ku agar aku kuat tempuhi hidup semuanya. 

trimakasih pd kau kau kau kau yg sntiasa mnykiti aku.
utk suamiku.... selamat bercuti dan slamat tinggal.. trima hakikat kita mmg tiada jodoh lg.. aku bukan utk kau.. kau sudah jadi milik org lain..
utk mama mntua aku yg sgt aku hormati.. thaniah krna mndpt menantu yg trbaik.. andai kau nampak kehidupan swktu aku brsama anakmu.. andai kau tau siapa yg sntiasa mmbntu anakmu di kala dia sllu tsungkur.. andai kau ada di sisi ku swktu hidup aku dan anakmu.. pasti kau tau.. aku adalah yg tbaik untuk anakmu.. 

tp siapalah aku.. aku cuma prmpuan yg tiada nilai apa2 di mata kmu tmasuk suamiku...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA aku sorang isteri yang belum lahirkan zuriat untuk suami aku....Mentua aku sangat bencikan aku. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top