Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

jujur aku katakan aku betul2 ikhlas untuk memperisterikan dia walaupun ada anak tak sah taraf

Assalamualaikum admin.. Tlg hide profile ni yer.. Terima kasih.
Assalamualaikum warga krt.. Aku yg hanya ingin dikenali sebagai "H" ingin meminta pendapat pada seluruh warga krt.



sekadar gambar hiasan xde berkaitan dengan isu ni

Aku seorg lelaki bujang yg bakal menamatkan zaman bujang pada tahun ini insyaa Allah.. Doa2kan. Sebenarnya aku ingin berkongsi 1cerita dimana psgn aku ini adalah seorg wanita yg belum berkahwin tetapi mempunyai seorg anak yg tdk sah taraf. Aku dah lama mengenali dia. 



Dan jujur aku katakan aku betul2 ikhlas untuk memperisterikan dia.. Dia seorg ibu yg sgt hebat tabah dan mulia pada aku.. Cara dia mendidik anaknya itu membuatkan aku kagum.. Anak kecil yang baru berusia 3tahun setengah sudah pandai berzikir, membaca surah Al Fatihah, membaca Yaasin walaupun hanya separuh tapi bagi aku yg mendengar anak kecil itu membaca, sangat memberi kesan kepada aku.. 


Rupanya wanita yg hamil anak yg tidak sah taraf ini sangat bertanggungjawab dan lebih mulia hatinya.. Tapi itu lah, masyarakat sekeliling sentiasa memandang serong dgn wanita sebegini.. 


Bila saya suarakan hasrat untuk memperisterikan dia, jawapan dia beri pada saya sepertinya tidak yakin bahawa ada lelaki yg boleh menerima dirinya serta anaknya itu dgn ikhlas.. Fikir aku mgkin dia takut kisah silamnya diugkit2 tapi bab2 kisah silam dia itu aku lgsg tidak pernah bertanya sbb aku tknak dia dihantui dgn mimpi ngeri tu lg.. Byk kali dah aku nyatakan hasrat utk memikahinya, tp dia takut


.. Tkut family aku tak terima.. Takut family aku kena tempias psl kisah silam dia dlu.. Puas memujuk tp hati dia ttap mcam tu jgak.. Smpai aku buntu.. Aku benar2 ikhlas.. Aku dh syg sgt dkat anak kecil tu.. Anak kcil tu selalu ceriakan hdup aku.. Tlg bntu utk memberikan pndpt kpd aku..sgguh aku buntu..
Terima kasih..






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA jujur aku katakan aku betul2 ikhlas untuk memperisterikan dia walaupun ada anak tak sah taraf. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top