Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

perkahwinan saya tak pernah rasa bahagia dan disayangi oleh suami saya kawin dengan dia sebab....

Assalammualaikum admin tolong hide kn profil saya.

.hye warga krt saya nak tanya pendapat semua apa yang saya harus lakukan.saya dh berkhwin hampir 2 tahun saya dikurniakan seorang anak lelaki..saya confuse sama ade suami saya sayangkan saya or x..tapi saya rasa tidak.

 Dr awal prkhwinan saya x pnh rasa bhgia n disayangi oleh suami saya.saya kawin dengan dia sebab saya sygkan dia.sebab tu org cakap jgn nikah org yg kita syg baik kita nikah dgn org yg ikhls sygkan kita...suami saya ssh nk sweet2 nie, yes saya tahu tentera mmg ssh sweet2 ni.

tapi sy tgok askar lain okey je sweet je dgn wife diorang. Yang paling saya kesal,suami saya mula bjudi ikot kawan smpai gajinye selalu tidak cukup..saya ambil kputusan bhnti kerja sebab saya x larat semua saya kena tngung.sampai satu tahap dia pinjam duit dgn along.

dia tidak dapat jelaskan pinjaman along tu ,dia buat kputusan untuk jual kn kereta dia untuk mmbayar,tapi malangnye tidak cukup saya pn sngup jual barang mas saya,duit ASB saya smua sy bg dekat dia.sebab takut along cederakan dia or saya. Mcm2 saya bkorban untuk dia. 

Rumah pn saya yg bayarkan.nafkah kdng2 je bg..sejak sy preggy sy tinggal dekat rmh kakak n abg ipar saya ,semua pblnjaan saya, kakak sya yg kasi hingga baju anak sy diorang yg belikan saya buat kerja sndiri buat bunga telor n bantu kakak saya buat kek untuk duit blnja saya dn bantu suami sy😅mase tu suami tgh kursus dia kesesakan wang

.bila dia balik sy belikan rokok n kasi duit.wlpn x banyk saya hulur jgak 20 30..dulu hdp kami x macam ni.skrg ssh sgt...sedih ALLAH saja tahu...sbln lps tu suami dpt kuarters.dia cakap kena byr duit kunci rm600 sekali api..bahgianya saya dpt tinggal dengan suami.tapi bila sy kumpul duit bg pada suami nk ambil kunci.suami sy tipu saya duit tu dia pergi main judi...hncurnye hati saya.penat2 sya buat kerja dgn perut sarat dia tipu saya

.mase preggy nak mkn ape pn x dpt baju preggy pn x dapat beli sebab nk simpan duit untuk kbhgiaan bsama suami.tapi suami x hrgai saya dan pgobanan saya.lps pantang saya terpaksa balik kg..mase dlm pantang ke 35 hr suami balik.saya tgok dalam fon dia ade pic dia bpelukkan dgn seorang wanita seksi dlm blik gelap.hibanye ht sy...

tapi sy x mrh cma sy ngis kecewa dgn pbuatan dia..tp dia x pnh minta maaf ats kslhn dia.lps dua bln dia curang lagi..buat wechat bru profie whatssap pic ank dia buang gantikan dengan pic dia seorang untuk bkenalan dgn seorang wanita.tapi seorang isteri dpt rasa apa yg suami buat akhir sekali kantoi dgn saya..wanita tu siap mrh sy bagai..urmmm mmg nasib la kan..

x hbs2 nk curang...dia dh bnyk kali nk lpskan saya dgn alasan dia x mampu tngung saya n anak saya..saya malu dr dalam perut smpai baby saya 7 bln smua fmly bagi..mak mntua lagi la x izinkan saya preggy lagi,2 hr nikah dia pesan dekat suami sy jgn ade anak lg..


dia melawan ketentuan n rezki ALLAH ke.tapi saya bodoh masih ptahankan lagi rumahtnga saya...suami selalu ingtkan ex gf ptma dia...sampai la skrg suami saya x pnh nk tnjukan dia sygkan saya.😗so saya nasihatkan jgn la cari lelaki yg kita syg...mkn air mata je klo yg baik mybe rezeki kamu....



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA perkahwinan saya tak pernah rasa bahagia dan disayangi oleh suami saya kawin dengan dia sebab..... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top