Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

masalah dengan adik ipar-suka berkemban pakai tuala mandi depan suami walaupun itu abang kandungnya

Assalammualaikum..

Saya nak minta pendapat sikit dgn warga KRTF tentang masalah dengan adik ipar perempuan.. Dia menumpang kat rumah saya..

Dia bekerja.. Masalah sekarang ni dia pemalas.. Selalu je bagi alasan penat balik kerja sampai tak boleh menolong kat rumah..

 1 lagi dia suka berkemban pakai tuala mandi depan suami saya.. Saya tahu tu abang dia tapi kan tetap kena jaga aurat.. Pernah sekali tu saya balik kerja dia duduk tgk tv berkemban pakai tuala mandi dengan suami.

. Saya rasa nak marah sangat.. Tapi bila bercakap dengan suami dia senyap je.. Saya stress la.. Saya tak tahu macam mana nak tegur perangai dia tu

.. Salah cakap nanti dia tarik muka dengan saya lepas tu mengadu dekat mil & akak dia.. Saya nak minta pendapat semua yg baik2 untuk saya tegur dia..
Terima kasih.. Minta hidekan profile saya ye admin..






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA masalah dengan adik ipar-suka berkemban pakai tuala mandi depan suami walaupun itu abang kandungnya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top