Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

aku ni baru lagi kawin kira dalam mood honeymoon la wife aku ni pengakuan kat aku yang dia dah pernah terlanjur dengan ex dia masa kami bertunang dulu.

Assalamualaikum admin. Hidekan profile aku ye...

Aku xtau mcmmna nak ceritakan ni. Macamni, aku ni baru lagi kawin kira dalam mood honeymoon la. Yang jadi prob kat aku sekarang ni wife aku ni. Dia buat pengakuan kat aku yang dia dah pernah terlanjur dengan ex dia masa kami bertunang dulu. 

Dan sekarang ni dia mengandung. Ikutkan kandungan tu baru dua bulan. Yang jadi masalah pada aku. Dari mula kawin sampai harini aku x sentuh tubuh dia lagi. Mungkin orang kata x normal kn. Tp tu la hakikatnya. Bila aku dah on ja banyak sangat alasan.

Semalam aku cakap kat dia, aku haramkan anak tu dinasabkan pada aku, Salah ke? Ada dia cakap suruh lepaskan dia. Tapi aku xnak. Klau nak aku lepaskan aku letakkan syarat. Bayar balik semua kos yang aku keluarkan. Dekat 60k gak la klau dia nak bayar pun. Dah tentu2 x mampu.

 Skrg ni dia kerap menangis ja. Aku x amik peduli sangat pun. Padan la sapa suruh bagi bodoh sangat serah diri tu. Bila dah mengandung xkan senang2 ja anak tu dinasabkan aku. Aku ada cakap kat dia lahir je anak tu aku akan cari keluarga angkat. Aku xnak anak hasil zina dia. Salah ke? Dia menangis dan asyik termenung ja.
 Aku xnak jadi kejam. Tapi sebab sikap bodoh dia tu yang buat aku jadi macamni. Aku tengok dia skrg x spt mula2 aku kenal dulu. Xda rasa apa2 kat hati aku ni. Aku tengok dia merayu sikit pun aku x rasa kesian. Seburuk2 perangai aku xda lagi la sejarah aku berzina. 

Untuk pengetahuan dah ada keluarga yang sudi ambik anak tu. Due date dalam bulan 6 nnti. Aku nak tengok apa akan jadi pada dia. If dia dapat bayar balik aku lepaskan dia. Kalau x aku xkan layan dia sebaik-baik manusia. Kalau dari awal dia berterus terang mngkin aku x jadi mcmni. Aku biarkan dia pergi masa tu.

p/s = Anak tu mmg dinasabkan aku juga ke? Ada x tindakan undang-undang utk menghalang dari dinasabkan aku?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA aku ni baru lagi kawin kira dalam mood honeymoon la wife aku ni pengakuan kat aku yang dia dah pernah terlanjur dengan ex dia masa kami bertunang dulu. . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top