Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

“Aku memang suka suami orang. Aku tak suka lelaki bujang....ni dah masuk kali keempat kau bercinta dengan suami org.








Heh, siapa yang cakap” aku tak judge “ni, dia dah judge pun sebenarnya”

Aku seriouslah, aku cuma nak tahu je.

Apa dia? ni dah masuk kali keempat kau bercinta dengan suami org. Memang takdir ke atau kau memang suka rampas laki org?

Ah, kalau bab ni aku malas nak layan kau, aku dapat cakap satu je. I do not want to be loved out of loneliness.

Tak sempat Amir cakap apa-apa, aku dah tinggalkan dia. Aku rasa mesti dia tak mengerti dengan kata-kata terakhir aku. Lelaki ni kadang-kadang, tak faham sangat dengan kata-kata. Sebab tu aku suka tunjukkan apa maksud cinta dekat pria. Dalam hal cinta, pria hanya pandai berkata-kata tapi tak pandai mendengar.

5 menit dah berlalu dan aku masih lagi teringat pertanyaan Amir. Aku memang suka suami orang. Aku tak suka pria yang lajang.

Macam mana kau yakin yang pria bujang tepat cintakan kau? Bagaimana kalau dia cintakan kau out
loneliness? Bagaimana kalau dia cintakan kau sebab kau sorang je yang layan dia, so dia tak ada choice, dia ambik je lah kau.
Tapi bila kau bercinta dengan suami orang, even when he has a choice … he still chooses you.

Paling seronok bila dia sanggup tinggalkan isteri dia untuk kau. Tak kira lah betapa buruknya marriage tu, it is still difficult to end it tau. Kau ingat hidup ni macam dalam drama melayu? Jerit “aku nak tinggalkan kau” and its over? Tak langsung. Kau kena naik turun pengadilan, hire lawyer and bla bla bla when it comes to divorce. So you know, when someone ends it for you, it shows that you are so worth it. I want to know that I am worth the trouble. I am worth it.

Kau harus ingat aku bodoh kan? Aku tak bodoh. Lepas dia dah bercerai, aku cari suami orang lain pulak. Kalau dia bisa tinggalkan perempuan lain untuk aku, dia harus bisa tinggalkan aku untuk perempuan lain. Aku tak nak calarkan ego aku untuk cinta.

Ramai kata kalau perangai aku macam ni, dah tua nanti lonely. Jadi cat lady yang gila! Setidaknya aku tahu aku tak kahwin out of loneliness. Tak payah nak tipu lah yang kau happy 24/7. Kau tengah baca status aku dekat FB ni pun sebab kau lonely kan?
Tah-tah suami kau ada depan aku sekarang ni.

Jaga-jaga.

—————————————-

“Aku memang suka suami orang. Aku tak suka lelaki bujang.

“Macam mana kau yakin pria bujang tepat cintakan kau? Macam mana dia cintakan kau out of loneliness? Bagaimana kalau dia layan kau sebab kau seorang je yang layan dia, so dia takde choice, dia ambil jelah kau.

“Tapi bila kau cinta dengan suami orang, even he has a choice .. he still chooses you.

“Paling seronok dia sanggup tinggalkan isteri dia untuk kau,” Tak kiralah betapa buruknya marriage tu, it is still difficult to end it tau? “Ujarnya.

“Kau ingat, hidup ini macam dalam drama Melayu? Jerit ‘Aku nak tinggalkan kau’ and it s over? Tak langsung! ”

“Kau kena naik turun pengadilan, hire lawyer dan bla-bla bla when i comes to divorce. So you know, when someone ends it for you, it shows that you are so worth it. I want to know that I am worth the trouble. I am worth it. ”

“Kau harus ingat aku bodoh kan? Aku tak bodoh. ”

“Setelah dia bercerai dengan istrinya, aku cari suami orang lain pula. Kalau dia bisa tinggalkan perempuan lain untuk aku, dia harus bisa tinggalkan aku untuk perempuan lain. Aku tak nak calarkan ego aku untuk cinta. “Ceritanya tanpa rasa bersalah.

P / S: Kalau dilihat dari penulisannya ternyata ia seorang wanita yang mementingkan diri sendiri di mana dia terlihat bangga melihat rumah tangga orang lain hancur.

Jika benar ini terjadi kita doakan agar hati wanita ini diberikan hidayah dan petunjuk supaya kembali ke jalan yang benar dan berhenti melakukan perbuatan haram ini












https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA “Aku memang suka suami orang. Aku tak suka lelaki bujang....ni dah masuk kali keempat kau bercinta dengan suami org.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top