Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Viral Kahwin Gadis 18 Tahun Kini Bercerai Dan Ditahan Polis-kerana melanggar lari salah seorang pengguna motorsikal hingga mati


Datuk Viral Kahwin Gadis 18 Tahun Kini Bercerai Dan Ditahan Polis|Sudah jatuh tertimpa tangga pula,itulah yang di alami oleh haji nazir 63 yang sebelum ini viral dilaman media sosial setelah gambar pernikahannya menikah dengan seorang gadis cantik 18 tahun “Mila” tersebar di media sosial pada 11 july 2016.

Haji nazir yang kini duduk di dalam penjara,sekali lagi membuat kejutan pada natizen,itulah yang harus di hadapai mila hingga ia meminta cerai kepada suaminya.

Mila berkata banyak sebab di mengiginkan cerai dan tidak mahu lagi dengan haji nazir yang dikenali sebagai orang kaya di kampungnya.

Ada sebab peribadi saya meminta cerai,bukan hanya sebab suami saya di penjara,saya dah tak kuat hidup seperti ini “katanya ketika di hubungi pemberita.

Kabar yang beredar dimaklmkan haji nasir telah melanggar lari salah seorang pengguna motorsikal hingga tewas.

Mangsa adalah Nonci warga setempat meninggal pada kami 01.09.2016,akibat dari hal itu haji nazir terpaksa ditahan oleh pihak polis Makassar

Mila tidak menyangka selepas dua bulan mereka menikah macam macam musibah menimpanya oleh sebab itu dia mahukan cerai.

Atas perbuatan Haji nazir,ia dikenakan ancaman hukuman 6 tahun penjara.

http://eberita.org/datuk-viral-kahwin-gadis-18-tahun-kini-bercerai-dan-ditahan-polis/








Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Viral Kahwin Gadis 18 Tahun Kini Bercerai Dan Ditahan Polis-kerana melanggar lari salah seorang pengguna motorsikal hingga mati. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top