Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

SELAMA NI AWK SEORANG SUAMI KAKI JUDI.. KAKI JUDI MESIN.. allah.. berat sunguh dugaan bagi saya

Assalamualaikum semua.. saya hanya nak luahkan rasa kekecewan tentang tabiat buruk suami saya..


Selama ni saya diamkan je ape yang awak buat pada saya..makian cacian hinaan.. semua saya terima..dan sekarang saya dah betul2 kecewa dengan awak.


. awak selalu sangat balik lewat sekarang.. sampai kan pukul 2 3 4 pagi.. bila saya tanya awak awak jawab kerja lambat habis.. saya pon tepikir orang yang keja x perlu tido ke? Pada mulanya saya percayakan awak.

.xtapi lama2 kepercayan tu makin berkurang.. hinggalah akhirnya saya cuba cari petunjuk ..alhmdulilah allah temukan saya dengan petunjuk yang selama ni saya cari2..😢😢 dan petunjuk tu memang selama ni saya x jangkakan .. saya nampak dengan 2 biji mata ni yang awak turun dari tempat haram tu.

.saya sangat2 x sangka bahawa SELAMA NI AWK SEORANG SUAMI KAKI JUDI.. KAKI JUDI MESIN.. allah.. berat sunguh dugaan bagi saya.. dengan anak yang masih kecik2 lagi.. malunya saya nak berjalan sebelah awk saya rasakan.. seolah2 semua orang akan memeratikan saya.. malu saya nak mengaku awak suami saya.. sumpah malu!! Tak apa saya doakan awk bahagia dengan dunia awak..

 dan x perlu lagi awk mencari saya.. saya x nampak ape lagi cara untuk saya memaafkan awak.. semuanya dah terbukti..

 cukuplah kesabaran saya selama ni.. sekian dari seorang isteri yang terluka😢

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA SELAMA NI AWK SEORANG SUAMI KAKI JUDI.. KAKI JUDI MESIN.. allah.. berat sunguh dugaan bagi saya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top