Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

cerita sebenar mayat lelaki ditemui kepala hancur & tangan dirantai

 cerita sebenar mayat lelaki ditemui kepala hancur & tangan dirantai|Sejak semalam,viral beberapa gambar seorang lelaki dengan tangan di rantai dan kepalanya pecah dipercayai di langgar lari oleh kenderaan.

Mangsa diketahui bernama manik 37 memiliki gangguan jiwa dan lari dari rumahnya balige toba samosir medan.

Menurut beberapa saksi,mangsa sempat dilihat merayau dan menakut nakutkan warga sekitar beberapa hari sebelum ditemukan maut mengenaskan.

Ahli keluarga yang dimaklumkan membenarkan mangsa adalah orang yang dikenali berkait tato salip di dada mangsa,katanya manik terpaksa di pasung dengan tangan dirantai karena membahayakan nyawa orang lain.

Selain itu mangsa juga pernah ditahan karena membunuh anaknya sendiri,3 bulan selepas ia bebas dari penjara,mangsa juga pernah membakar rumahnya sendiri.

Sebelumnya ahli keluarga mangsa juga sempat mencari keberadaan mangsa yang hilang seminggu sebelum kejadian,namun ketika itu mereka menemui jalan buntu,hingga akhirnya pihak polis memaklumkan kejadian kepada mereka.

Mayat mangsa di bawa kehospital untuk dibedah siasat dan pihak polis menjalankan siasatan sama ada mangsa murni dilanggar lari atau kena bunuh berkenan keadaan mayat mangsa yang mencurigakan.



http://eberita.org/6-gambar-cerita-sebenar-mayat-lelaki-ditemui-kepala-hancur-tangan-dirantai/







Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA cerita sebenar mayat lelaki ditemui kepala hancur & tangan dirantai. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top