Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

TOLONG JANGAN KECAM -saya ni agak ade sikap " perfectionist"terutama tandas,memang taksuka kongsi dengan suami




Salam admin hide kn profile sye ya
Sye baru berumur 29 sudah berkahwin. Baru blm sampai 5 bln lg . Life ok happy n bahagia Alhamdulliah cuma 1 masalah sye ni 

. Suami sye suke guna brg sye Kadang Kadang Sabun . Cuci Muka n perfum sye sume die suke guna n hbiskn . Bile die da spray tu mmg da Mcm spray nyamuk sye tgk . Lg 1 sye ni agak ade sikap " perfectionist" sye x suke brg sye kene usik . Brg sye kene ubah . X suke tmpat sye kene guna 

Mmm mmg sye mcm ni Tp ni pun da Bnyk berubah dulu lg teruk . Suami suke guna tandas sye . Kadang Kadang sampai sye xguna da tandas sye sb bile die guna sisa air kecik die tu akn ade tertinggal d mngkuk tandas tu . Mula mula sye blh sabar .. die ade tandas die cantik bersih sye bg 

( Kami duduk condo . Tandas lawa mcm kt hotel da sye buat hehe ) Tp die masih suke juga guna tandas sye . Pastu yg lain xde masalah kemas rumah n masak sume mmg hobi sye cuma sye Rase mcm nk bgthu je suami sye tu blh x Jgn kncing guna tandas sye ! Guna lah tandas die

 . Lg 1 sye fobia dengan ketiak. Sb mase kecik kecik abg sye selalu kejar sye sambil kepit ketiak n Sapu kt Muka sye . Suami suke suh sye tido kt ketiak die . Sye da bgthu sye fobia Tp die Xfhm .. ni buatkan sye jd makin x suke dgn ketiak n pg pg mesti sye stress dgn ketiak ni . 


Suami nk mnja sye Fhm Tp sye mmg x blh . Hmmm tu shj la admin hope Jgn kene kecam . Sesungguhnye dlm dunia ni ade juga pmpuan yg mcm sye ni . Sye syg suami sye die la dunia akhirat sye Tp .. tu laa

kisah rumah tangga






Labels: pelik

TERIMA KASIH SUDI BACA TOLONG JANGAN KECAM -saya ni agak ade sikap " perfectionist"terutama tandas,memang taksuka kongsi dengan suami. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top