Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

isteri masuk rumah terus saya tampar muka dia tanya dia siapa laki tu....sekali dia jawap apa abang buat dekat saya itu yang saya bagi abg balikkk...




Assalam pmbca KRT smua
Sy pkai fb adik plss hide nme profile😀


Klu blh nk suruh yg lelaki je komen sbb klu prmpuan biasanya hottt je😥😥😥
Nk minta pendapat😅 istri sy seorg yg baik sgt blh dikatakan superrwomen

.klu dikatakn dh 5 tahun kawin dia tk pnh lwn ckp sy,tarik muka atau mngmok..dia nie jnis tenang..5thun mnjdi istri sy smua lngkp dia sdiakn makan minun pakaian trjaga rapi,sy balik krja mknan penuh atas meja,senyum je bila sy blik krja..

.blh dikatakan mmg high class...tpi mslah sy skrg kn mcm mna sy nak minta ampun dgn wife sy ,sy btl2 mnyesal dgn prbuatan sy,sjak 3bln lps sy ada kekasih dkt pjabat kami slalu kluar mkn shooping travel sana sini.


.klu trvel dgn kekasih sy akn bgi alasan dgn istri outstation..istri tk pnh tarik muka dia slalu ckp keja baik2 jaga makan abg syg tkde"😢😢😢sy mmg betul2 rindukan dia........

sy tk psti sjak bila dia istri hidu sy ada scandal tpi dia tenang je takde marah2 tapi mnggu lps ada laki slalu hanta dia balik brdesing rsa hati,dia msk rumah trus sy tampar muka dia tnya dia siapa laki tu....skli dia jawap apa abg bt dekat saya itu yang saya bagi abg balikkk...

.abg ingt sy tak tahu abg ada scndal,klu abg ada sy pon blh ada sbb apa sbb abg yg ajar sy, istri sy trus lari naik kreta p umah mak dia...skrg dia nk brcerai sbb dia ckp kbhgian sy bukan dgn dia....

jdi dia nk suami dia bhgia dia minta sy tuk lepaskn dia supaya sy halalkn hubungan sy dgn kekasih sy...wife sy rela lepaskn sy dmi kbhgian sy sbb dia ckp dia tak rela bermadu, supaya sy tidak brdosa ........


msa nie sy bru sedar smua kt luar tu mmg tk guna istri adalah yg terbaik,skrg bgun pagi kopi pun tkde sunyi je rumah
Tringat snyuman dia cara dia ckp ....



Bantu sy mcm mna nk pujuk hati istri sy mmg btl2 prlukan dia😢😢😢😢😢kisah rumah tangga






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA isteri masuk rumah terus saya tampar muka dia tanya dia siapa laki tu....sekali dia jawap apa abang buat dekat saya itu yang saya bagi abg balikkk.... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top