Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

samseng ni da berkali ugut malah da selongkar masuk Rumah jerit ugut tolak anak malah kejar anak anak Dara saya DLM bilik

Balai :SG kapar
Daerah: klang utara
Kontinjen:Selangor


No report: Bukit raja/009672/16
No report : Bukit raja /009691/16

Saya mohon jasa baik semua tolong Cari sampai dapat samseng ni yg ugut kejar ceroboh Rumah waktu saya tiada dirumah !!!
Yg Ada anak anak yg tak berdosa.
.skg anak Anak masih ketakutan bersedih


Sewa da bayar tapi samseng ni da berkali ugut malah da selongkar masuk Rumah jerit ugut tolak anak malah kejar anak anak Dara saya DLM bilik
Bagaimana jenayah ni boleh balai polis bukit raja diamkan je?

Saya tiada dirumah ketika ITU Cari duit untuk Beli makanan anak anak....
saya ibu tunggal. ..
.adakah undang undang benar kan menceroboh membawa gangster serang anak anakku????
apa dosa anak anaku???


tolong la semua Bantu saya Cari orang ni bawak ke balai bukit aman!
sya Nak Tanya dia kenapa serang anak anak ugut kejar anak anak dlam Rumah?
Dan halau anak anak Dara saya Kat luar DLM ketakutan ?


kalau jadi apa apa ketika ITU pada anakku ?
dahla kawasan situ...
ya Allah ...tak dpt bayangkan diri INI sebagai ibu.
Saat anak anak DL! Ketakutan!!!!!
saat anak anak dihalau tanpa ibu disisi....


sedih Sgt .....
kalaula orang Cuba bawak lari anak anak Ku tika ITU?
bayangkan.....kenapa sesuka Hati dtg umah serang???apa motif!

FB lelaki spek ni SHAM SBI Dan fb Bini pakai tudung putih zulriena
Saya harap dpt viralkan samseng samseng ni yg buat kat anak anak saya...yg katanya dpt arahan polis. Tapi Surat tu bukan Dari balai tapi dia yg taip sendiri..tolong Cari bawak ke balai.....

Saya harap Cari Jgn pukul Dan bawak dia ke balai serta hubungi saya juga ..
SEWA Rumah da bayar.......bukti Ada ...apa motif serang anak anak pula?waktu saya klua beli makanan anak anak?
Apa motif masuk Rumah kejar anak anak?
tolak anak ?
masuk bilik anak anak Dara sya?adakah boleh ?


Ni. Bukan fake fb ya...semua repot da buat Kat balai sungai kapar indah
1- Sewa da bayar xde tunggakan
2- tuan Rumah bawa gangster yg dia kenali tuk serang
3- pada awal saya x dpt kesan bila anak cerita saya dpt trace si perlaku
4-repot da buat di balai ski Klang
5- balai bukit raja TIDAK amik tindakan saya pergi ke balai ski klang
6- masa kejadian sya tiada dirumah 


7- bila saya tnya anak anak da rujuk balai baru tahu siperlaku Dan sya Cari fbnya Sampai dpt
8- apakah jenayah serang anak anak boleh ?masuk Rumah ceroboh kejar anak anak boleh?




Tabung Duit to Kemalangan Extreme,Kebakaran dan banjir(Malaysia dan luar negara)






Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA samseng ni da berkali ugut malah da selongkar masuk Rumah jerit ugut tolak anak malah kejar anak anak Dara saya DLM bilik. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top