Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya hanya cuai 5 saat saja anak dah hilang,,maafkan ibu sayang memang salah ibu sepaptutnya ikat awak cam kucing-sarah





Anak hilang di pusat membeli belah, Siti Sarah akui salah sendiri
SITI SARAH: Semalam satu pengajaran dalam hidup saya. Zakira Talita Zahra hilang di sebuah complex membeli belah di Kuala Lumpur. Ianya hanya perlukan lima saat untuk terjadi."
PENYANYI Siti Sarah Raissuddin menceritakan pengalaman anak keduanya, Zakira Talita Zahra hilang di sebuah pusat membeli belah di Kuala Lumpur.

Sarah berkongsi pengalamannya melalui detik cemas itu menerusi sebuah entri terbaru di laman Instagram miliknya.

“Cinta hati ibu. Semalam satu pengajaran dalam hidup saya. Zakira Talita Zahra hilang di sebuah complex membeli belah di Kuala Lumpur. Ianya hanya perlukan lima saat untuk terjadi.

“Salah ibu ya, saya akui, patutnya ibu ikat anak ibu. Biarlah apa orang nak cakap. Nak kata ikat kucing ke, ikat ...... ke, janji anak ibu tak hilang.

“Bila saya tanya Talita cakap, "Talita ikut orang baik". Walaupun sebelum ni puas saya ingatkan anak-anak supaya jangan ikut orang yang tidak dikenali, tapi mereka hanyalah anak kecil.

“Siapalah saya untuk beri peringatan, tapi bermula dari kes inilah saya akan mengikat anak saya tanpa saya peduli apa orang nak kata.

“Janji anak-anak saya selamat. Kalau ada yang jual harness tu tolong bagi tau kat sini. Terima kasih kepada Puan Aisyah staff monorel yang menjaga Talita,” tulis Sarah.
Menerusi pemerhatian di ruangan komen, pengikut Instagram Sarah yang berada di tempat kejadian turut sama-sama berkongsi pengalaman mereka menempuhi detik cemas itu.

 http://www.astroawani.com/



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA saya hanya cuai 5 saat saja anak dah hilang,,maafkan ibu sayang memang salah ibu sepaptutnya ikat awak cam kucing-sarah. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top