Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Sebulan Saya Bagi 4 - 5 kali Nafkah Batin, Tak Puas lagi Ke Dia Rasa Saya Punya Yang halal - Luahan Isteri

Assalamualaikum admin dan pembaca Krt.masalah saya tak besar mana,tapi kalau dibiarkan mungkin jadi besar.

Saya dan suami bercinta hampir 9 tahun,kawen baru setahun lebih.Sepanjang percintaan suami baik,tak pernah tinggi suara tak pernah sentuh saya jauh sekali nak pukul saya,sangat setia orangnya dan tak berkira.Alhamdulillah,lepas kawen dia masih macamtu,malah lebih penyayang lebih bertanggungjawab,solat tak tinggal walau kemanapon. tapi manuasia tak sempurna.rupanya suami ketagih video porno.




Saya check web history dia,semuanya baru2 lagi.Allah, sebagai wanita normal saya keciwa marah, apa kekurangan saya,tak puas lagi ke melihat merasa saya yang halal ni?

Yang peliknya suami tak pernah dingin pun dengan saya,masih bernafsu dengan saya,sebulan 4-5 kali bagi nafkah batin saya rasa cukup bahagia dah.saya pun takdelah lari sangat dari taste dia. jadi mana silapnya?


Saya tak melatah. saya tak pernah ungkit hal ini depan dia sebab nak jaga airmuka dia. walaupun bnyk kali saya cek,dan bnyk kali jugak la sy dpt tahu dia tgk video yg baru.Masa bila dia tengok? kalau balik kerja dia selalu ade dengan sy dan anak.
Disebabkan dia sangat bertanggungjawab dengan nafkah dan kebahagiaan sy dan anak,dan keluarga,saya biarkan saja benda ni.Saya pendam tak nak jadi isu.Mungkin ya saya belum dapat puaskan kehendak sebenar dia.


Video Gadis Melayu Lunyai Di Kendurikan 10 Lelaki Negro Hingga Mati






setiap kali berdoa saya mohon Allah jauhkanlah suami dari maksiat mata tu. saya takut dari hanya melihat secara kerap nanti dia mula makan luar. saya pinta moga Allah kuatkan iman saya dan suami.


pernah sekali saya tegur secara halua,masa tu dia lupa tutup web porno tu,saya cek dan screenshot,saya hanta kat dia,ayat saya dari tengok yang haram baik tengok dan jaga yang halal,besar pahala.Dia baca dan diam seharian,malu agaknya.saya ingat nk taubat da,tapi tetap macam tu jugak.Dia kalah dengan nafsu walaupun menjaga solat. sedih saya,kesianlah dia,nak tanggung dosa saya lagi,sedang dosa dia pun bertimbun. saya tak berhenti berdoa moga Allah ampunkan dosa suami.


Saya cuma nak minta kalau kalau ada doa atau zikir yang boleh diamalkan bagi suami yang macam ni.mohon share ya,Terima kasih.




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Sebulan Saya Bagi 4 - 5 kali Nafkah Batin, Tak Puas lagi Ke Dia Rasa Saya Punya Yang halal - Luahan Isteri. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top