Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Kegembiraan sebuah keluarga yang ingin menjadikan percutian ini satu kenangan yang indah dan takkan dilupakn buat anak2 mereka. Telah bertukar menjadi peristiwa hitam

Assalamualaikum...

Kegembiraan sebuah keluarga yang ingin menjadikan percutian ini satu kenangan yg indah dan takkan dilupakn buat anak2 mereka. Telah bertukar menjadi peristiwa hitam yg takkan mereka lupakn lebih2 lagi buat Marduwati Chik( Mardu Akashah) dan suaminya.
Dimana anak lelakinya #Ieman Mikhael Akashah bin Iezam Akashah lemas ketika mandi di Sunway Lagoon bersama2 yg lain.
Ia berlaku dalam sekelip mata. Seperti sebuah mimpi yg belum terjaga dr tidur... tapi apakan daya...semua tu adalah kenyataan yg terpaksa mereka terima walaupun bermandikan air mata darah sekalipun. Ia tidak dapat merubah segala2nya.
Tiada sapa yg dpt melawan takdir drNya. Walaupun kita berhati2 sekali pun. Kalau sudah suratan takdir drNya. Ia tetap akan berlaku. Hanya tempat....waktu... dan penyebabnya yg membuat kita tidak menduga.
Menurut ibunya Adik Ieman adalah anak yg baik. Dia merupakan anak no4 dan mempunyai perwatakkn yg ceria.
Mungkin ini adalah satu ujian buat keluarga Mardu sekeluarga. Ujian yg mereka terima menjadikan satu pengajaran buat kita semua... ujian yg mendekatkn kita dgn Allah swt....ujian yg mengeratkan kita satu keluarga....ujian mengeratkn silatulrahim sesama manusia... ujian yg mengeratkan lagi kasih sayang kita sekeluarga....dan supaya lbh berhati2.

Kita sebagai saudara islam dan atas rasa simpati sesama manusia....marilah kita sama2 mendoakn anak ini... dan memberi kata2 semangat buat kedua org tua adik Ieman ya...
Semoga Mardu dan suami tabah ya dik. In sya Allah... Ieman tak apa2. Dia anak yg kuat. Dengan kekuatan yg ada pada Mardu...in sya Allah...Ieman kuat. Sabar ya dik..."



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA Kegembiraan sebuah keluarga yang ingin menjadikan percutian ini satu kenangan yang indah dan takkan dilupakn buat anak2 mereka. Telah bertukar menjadi peristiwa hitam. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top