Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya pernah curang dan terlanjur dengan bekas kekasih saya awal perkahwinan..waktu tu hubungan saya dengan suami x baik.

assalam admin..mohon hide profile saya

saya pernah curang dan terlanjur dengan bekas kekasih saya awal perkahwinan..waktu tu hubungan saya dengan suami x baik.

.suami juga ada cakap die x nak amik tahu hal saya dan die x kisah saya nak keluar dengan sesape pun ..waktu tu die x hirau langsung dengan saya..makan ke tak die x amik peduli..

bekas kekasih saya yang hantakn makanan..jage saya kalau saya sakit,die yang tolong saya masa saya susah waktu tu..masa yang sama,,suami bagi saya kelua dengan lelaki lain tapi die ada pesan jangan malukan die..

saya x tahu apa motif die cakap macam tu tapi sekarang saya dan suami dah berbaik ..saya pun dah bertaubat mintak ampun dekat allah yang saya xkan ulang bande macam tu lagi,

,sekarang saya rase bersalah dekat die sebab saya x jujur..perlu ke saya bagitahu die yang saya pernah terlanjur dengan bekas kekasih ??saya takut kalau saya bagitahu,,die akan tinggalkan saya..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya pernah curang dan terlanjur dengan bekas kekasih saya awal perkahwinan..waktu tu hubungan saya dengan suami x baik.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top