Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Cerita Sebenar Isteri Lari Bawa 4 Anak Ikut Jantan Lain



Cerita Sebenar Isteri Lari Bawa 4 Anak Ikut Jantan Lain|Seorang suami yang menamakan dirinya Nor Azli telah meminta ramai untuk mencari ibu kepada 4 anaknya yang lari bersama seorang lelaki.

Katanya lelaki berkenan adalah seorang cikgu di jitra bernama Sukri harun didakwa mempunyai hubungan sulit dengan isterinya yang bernama Azita yang bekerja di kilang Sharp Sungai Petani.

Menurut Nor Asli Isterinya itu melarikan diri dari rumah pada malam semalam dengan membawa 4 anaknya,satu di antara sempat di selamatkan.

“sekarang usaha menjejaki mereka masih gagal,mohon kepada yang jumpa dan mengenali mereka hubungi saya katanya.


Bagaimanapun menurut Azita beliau telah menafikan tuduhan suaminya itu yang diviralkan melalui laman media sosial facebook baru baru ini.

“Saya ingin menafikan perkara tersebut,karena sudah setahun saya tidak tinggal bersama suami,dalam tempoh tersebut saya teah tinggal bersama ibu saya,sekarang kami berdua dalam proses perceraian,anak anak kami masih dalam jagaan beliau,hanya anak sulung saya yang berusia 19 tahun tinggal bersama saya atas kehendaknya sendiri katanya pada pemberita.

Azita yang bimbang dengan keselamatannya serta maruahnya yang tercemar telah pun membuat aduan kepada pihak polis,beliau juga berkata lelaki yang bernama Mohd Sukri harun hanyalah sebagai rakan sahaja dan tidak terlibat dalam masalah keluarganya itu.


http://eberita.org/cerita-sebenar-isteri-lari-bawa-4-anak-ikut-jantan-lain/




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Cerita Sebenar Isteri Lari Bawa 4 Anak Ikut Jantan Lain. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top