Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Lepas Kau Berkahwin Kau Akan Lihat Ramai Perempuan Cantik, Janda Yang Comel Tapi Bini Kau Selekeh -Pesanan Brother Ni Memang aku Takkan Lupa Seumur Hidup!

Kalau berkahwin hanya bersandarkan nafsu atau kecantikan semata-mata, memang hubungan rumahtangga yang dibina tak akan kekal lama.. Kahwin dengan isteri sebab isteri cantik, tapi bila isteri dah selekeh dan tak cantik.., suami mula cari perempuan cantik yang lain..


gambar hiasan

Selalunya alasan yang digunakan suami bila ada orang lain, si suami akan guna alasan yang isteri dah selekeh dan tak pandai layan dorang.. Sanggup ceraikan isteri sebab dapat perempuan yang lebih cantik.. Bila berkahwin hanya berlandaskan kecantikan.. Inilah yang jadi..

1a

Seorang suami ni dah kongsikan pengalaman sendiri menceraikan isteri sendiri kerana perempuan lain yang lebih cantik.. Tapi bila dah kahwin dengan isteri baru, suami tengok isteri baru pun dah semakin selekeh sebab uruskan rumah dan anak-anak..

Bila jumpa bekas isteri yang lama, si suami ni menyesal tak sudah sebab bekas isteri dah bersolek dan segak macam anak dara.. Haa, bila dah bercerai baru rasa menyesal.. Waktu ada depan mata tak nak hargai, bila dah bercerai baru terhegeh-hegeh nak cari bekas isteri..

Kalau dah rasa isteri tu tak cantik, upahlah pembantu rumah untuk uruskan rumah dan anak-anak.. Biar isteri tak buat kerja dan berhias saja untuk suami.. Artis yang cantik-cantik tu pun habiskan berpuluh ribu untuk cantik, suami balik rumah harap dapat tengok isteri cantik macam Nora Danish tapi langsung tak bagi duit untuk isteri beli barang kecantikan.. – MissA/UtaraNews





https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Lepas Kau Berkahwin Kau Akan Lihat Ramai Perempuan Cantik, Janda Yang Comel Tapi Bini Kau Selekeh -Pesanan Brother Ni Memang aku Takkan Lupa Seumur Hidup!. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top