Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Bapa ‘Kahwin’ Anak Sendiri, Perkahwinan Bertemakan Fantasi

SEORANG lelaki warga China yang juga merupakan seorang bapa sanggup ‘menikahi’ anaknya sendiri demi merealisasikan impian si kecil itu.

Shi Haiqing, enam tahun; menghidap penyakit sindrom Nefrotik iaitu gangguan pada ginjal yang menyebabkan tubuh kehilangan terlalu banyak protein di dalam urine atau air kencing.

Disebabkan penyakit itu, Haiqing terpaksa mengambil hormon sejak tiga bulan lalu dan kesannya dia mengalami pertambahan berat badan secara mendadak sebanyak 13 lbs (6kg).

Bapa 'Nikah' Anak Sendiri, Tunai Hasrat Kahwin Fantasi

Pihak Hospital Tai’an, wilayah Shandong telah menghantar dua notis dalam masa 10 hari kepada kedua ibu bapa Haiqing tentang kondisi kanak-kanak itu.

Laman People’s Daily Online melaporkan bahawa bapa Haiqing iaitu Shi Xinzhi tidak pasti sama ada anak perempuannya itu akan membesar dan berjaya merealisasikan impiannya (Haiqing) yang bercita-cita untuk mengadakan sebuah majlis perkahwinan bertemakan fantasi.


Bapa 'Nikah' Anak Sendiri, Tunai Hasrat Kahwin Ala Fantasi

Di atas bantuan dan kerjasama pihak hospital terbabit, Xinzhi dapat menunaikan impian si kecil itu untuk berkahwin dengan ‘Putera Idamannya’.

Bilik rawatan Haiqing dihiasi dengan belon berbentuk hati manakala Haiqing pula mengenakan pakaian seperti Snow White untuk majlis istimewa itu.


Bapa 'Nikah' Anak Sendiri, Tunai Hasrat Kahwin Ala Fantasi
Haiqing berjalan memasuki ruang bilik rawatannya seolah-olah seorang pengantin yang diarak masuk untuk dikahwinkan dengan Putera Idamannya iaitu bapanya sendiri.

Majlis perkahwinan itu disaksikan oleh anggota kakitangan hospital tersebut dan beberapa pesakit lain. – MYNEWSHUB.CC



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Bapa ‘Kahwin’ Anak Sendiri, Perkahwinan Bertemakan Fantasi . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top