Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ibu mentua letak syarat jikalau duduk serumah jangan bagi bayi menangis alasannya bising

Salam, admin mohon hide kan profile saya, saya ada masalah tapi xtahu nak luahkan kat siapa,.
Macam nie saya dengan suami dah kahwin selama 2tahun mempunyai sorang anak berumur 7 bulan. Saya tinggal bersame mertua,dan mertua pula xboleh dengar budak nangis.. Pernah sekali tu anak saya menangis pas tu dy marah kata saya. Dy kata saya xpandai jaga anak.

Dan paling menyakitkan hati dy pernah beritahu kat saya `dah xpayah mengandung lagi cukup sorang ni je `. Dy cakap macam tu sebab dy kata saya suka paksa anak suruh tidor padahal anak saya susah nak tidor.. 


Dan pernah jugak sekali masa anak saya menangis saya dukung dy dan letak atas tilam bagi mainan kat dy. Dy senyap je, pas tu datang mertua saya dy baling mainan tu pas tu ambik anak saya.. Patut ke dy buat macam tuu kat menantu??. 

Saya dah bagitahu suami pasal ni suami cakap sabar je dengan orang tua. Kadang2 sampai saya menangis sorang2 sebab perangai mertua macam tu. Sekarang sedangkan ibubapa saya lyan suami saya elok jee.

Dan pernah jugak dy ambik anak saya pergi kenduri kawan dy tanpa saya. Dy pergi dengan suami. Masa tu tuhan je tahu berpisah dengan anak walaupun cuma beberapa jam..
Dan sekarang ni mertua saya xbertegur dengan saya., saya xthu apa salah saya.

 Dy pernah cakap kat saya orang lain pun ada anak jugak tapi xla macam saya ni... Sedih, saya cuba buat yang trbaik tapi entah laaa.. Sampai saya pernah bergaduh dengan suami pasal mertua, bukan apa saya ni jenis cepat terasa. 

Sekarang ni saya mampu bersabar saja,
Saya xtahu nak cerita kat siapa, xkan nak cerita kat fmily kOt.
Apa saya harus buat??. Saya dah bincang dengan huband nak cari rumah lain,hubs cakap ekonomi xmengizinkan.
Trima ksih admin..






Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA ibu mentua letak syarat jikalau duduk serumah jangan bagi bayi menangis alasannya bising. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top