Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya hidup bermadu tapi suami tak pernah beri nafkah jadi saya ambil keputusan untuk curang dengan bos

Salam admin dan warga krt semua...admin tolong hide profile saya ye...
Saya dah berkahwin hampir 6 bulan..


sekadar gambar hiasan

.saya isteri ke dua...saya berkahwin dengan lelaki yang sepatutnya jadi abg ipar saya...adik suami bekas tunang saya...kami berkahwin di selatan thailand...family tak tahu akan hal ni...dua bulan pertama selepas berkahwin suami ok...suami datang jumpe saya...

selepas dua bulan segalanya berubah.., suami dah tak datang jumpe saya...tanya khabar saya pun tak...alasan suami dia dalam keadaan susah sekarang...saya cakap pada suami tanggungjawab tak kenal erti susah senang...saya bukan minta duit ringgit suami cukup kasih sayang die...

sebab saya bekerja ade duit sendiri.., tiap kali saya cakap soal tanggungjawab suami akan diam membisu...saya jadi tertanya2 apa niat sebenar suami ambil saya sebagai isteri nya...zahir batin saya terseksa...dalam mase suami abaikan saya selama hampir 4 bulan ni saya mula rapat dengan seseorang...saya gelarkan die S...S dan saya kenal sebelom saya berkahwin lagi..

.kami jadi betol2 rapat pada awal bulan November lepas...sejak bulan November tu S la yang ambek berat pasal saya...saya sakit S la yang bawak sy pergi klinik...sampaikan duit belanja saya hari2 pun S ambil tahu...dah macam S pulak suami saya...S tau status saya...saya tak pernah sorok status saya pada S...Bila dah semakin rapat timbul rase sayang dalam diri masing2...

S terus terang pada saya akan perasaan nya...saya terkejut sebab saya tak pernah expect S akan jatuh sayang pada saya...S merupakan somebody...ade pangkat ade kerjaya...saya cuma pekerja biasa...

 Sejak saya rapat dengan S banyak benda baik yang S ajar saya...saya dah start solat semula...S plan nak bawak saya pergi kelas mengaji...S cakap kita sama2 berubah ke arah yang lebih baik...Isu saya dan suami S minta saya setelkan sendiri...S tak nak masok campur...S suruh sy fikir masak2 fikir dalam2 fikir betol2...andai kata sy pilih untuk berpisah dgn suami S akan ambil alih tempat suami..,S akan berkahwin dgn sy.

..tp andai kata sy pilih untuk tetap bersama suami S redha...sy betol2 dalam dilema...sy buntu...sy kecewa dgn suami...sy sanggup membelakang kan keluarga sy untuk hidup dengan nya...tp ini y suami balas...die abaikan sy...berdosakah sy jika sy minta suami lepaskan sy?






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya hidup bermadu tapi suami tak pernah beri nafkah jadi saya ambil keputusan untuk curang dengan bos. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top