Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Aku keluarkan hantaran yang aku amik masa 3 tahun nak kumpul. Rupa - rupanya dia bagi kemaluan dia free pada lelaki lain yang kononnya ex bf dia.

Assalamualaikum admin. Mohon hidekan profil aku ye.

Aku seorang suami. Baru ja berkahwin dalam beberapa minggu. Sekarang ni aku ada satu masalah berkaitan status isteri aku.

Baru - baru ni aku ada dapat mesej dari sahabat lama aku. Tu pun selepas seminggu majlis aku selesai. Yang buat aku sakit hati sekarang ni sahabat aku tu WhatsApps gambar ngan video lucah yang mirip isteri aku sekarang. Aku awal - awal tak nak percaya. Tapi dah nama sahabat kn. Lagipun dia ada nak bagitau pada hari majlis aku tapi tak sampai hati.


Aku pun apa lagi, aku balik rumah aku lepas aku dapat msj tu. Aku tunjuk pada isteri aku. Korang tahu apa betina tu cakap. Dia mengaku tu gambar ngan video dia. Dia tak sangka nak tersebar. Aku tanya dia sapa lagi tau cerita ni. Dia cuma cakap ayah dia. Weii, aku ditipu. Selama ni aku ingtkan dia suci. Aku keluarkan hantaran yang aku amik masa 3 tahun nak kumpul. Rupa - rupanya dia bagi kemaluan dia free pada lelaki lain yang kononnya ex bf dia. 


Aku bersusah payah berhujan panas sbb nak penuhi permintaan dia tapi ni balasan yang aku dapat. Video tu pun member aku cakap dapat kat laman web porno. Satu dunia orang tengok isteri aku beraksi lucah.


Dia dengan ayah dia tahu pasal ni. Tapi kenapa diamkan? Sebab nak tutup malu? Habis aku ni jadi mangsa. Mentang -mentang la aku tak tau nak beza yang suci dengan tak senang - senang ja kena kencing. Bukan kencing lagi dah. Diberaknya aku.

Sekarang ni aku dah dekat 4 hari tak balik rumah. Aku cuma lafazkan taklik pada dia. Sekali kaki dia melangkah keluar dari rumah dia bukan isteri aku. Biarlah dia mereput dalam rumah tu.

Sekalipun aku takkan redha dengan dia. Aku takkan maafkan dia ngan keluarga dia sebab aniaya aku..

*maaflah admin. aku x dapat kawal perasaan sekarang ni. aku dah buntu.

 aku dah tak tahu macammna nak sembunyikan aib ni. Mana aku nak letak maruah aku. Patut la ramai yang cakap mcm pernah tgk isteri aku. Sungguh aku malu...

copy dari page kisah rumah tangga






Back To Top