Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

3 bulan suami makan luar sampai ke hotel dan pergi bercuti macam suami isteri,,patutla saya call asyik sibuk jer

assalammuaalaikum..
admin tolong hide kan prof saya. terima kaseh... 😊


saya x tahu nak mula dari mana.. tapi sejujur nya saya dah x kuat.. saya sedeh dan selalu berfikir walau pun saya xnak ambik tahu lagi..cerita dia macam ne.. somi saya kena berkerja luar kawasan selama 3 bulan.

. selepas selesai tugas dia balik macam biasa.. tergerak hati saya untuk cek talipon dia.. allahhuakhbar hancur haty saya sebagai is3.. gambar dia bersetubuh dengan wanita lain di dalam hotel..pergi bercuti dah macam laki bini..patut selama saya col kata bz bz dengan keja.. 

rupa nya bz dengan betina lain..perkahwinan kami baru berusia 2 tahun dan menpunyai sorang anak.saya minta dia lepas kan saya tapi dia x nak.. dia minta peluang ke 2...saya xmampu tipu dari saya.. 

yang saya sayang kan dia sangat...tapi saya xsangka selama dia kena keja luar kawasan dah ada penungu d tempat lain.. hampir 10 bulan dia sorok hubungan haram ne.hanya allah ja tahu apa yang saya lalui..

 bagi saya maaf xcukup kembali kan kepercayaan dan sayang saya pada dia seperti dulu.. mohon doa kan saya kekutaan untuk tempuhi semua ini. 😔 maaf sy xpndai nk karang2 ayt ne..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA 3 bulan suami makan luar sampai ke hotel dan pergi bercuti macam suami isteri,,patutla saya call asyik sibuk jer. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top