Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Buat suamiku....aku buta sebab sayang kau setelah tahu kau berzina-Gambar selfie...gambar tunjuk bu***, tunjuk te***


Assalamualaikum ...
sekadar gambar hiasan


 Assalamualaikum ...
Ingin kucoretkan luahan hati yg semakin lama semakin resah.
Suamiku...dalam diam aku mula membenci dirimu setelah mengetahui kau curang.
Kau curang dengan budak yang begitu kurang ajar denganku..
Begitu zalim korang berdua merahsiakan segalanya dariku.


Korang dah sampai ke hotel.hotel hipster kat kedah??? Bergambar bogel...
Engkau x malu ke wahai perempuan.aku tanya kau mati2 tak mengaku.boleh kata " jangan kacau saya.saya tak ada apa2 nga laki akak" padahal dalam diam pergi dating, karoeke, shopping mall ...aman jaya? Betapa murahnya engkau budak kemaman oii....hari2 phones** nga laki aku.


Aku dapat tahu pun bila baca wasap laki aku yang dalam diam2 aku curi password telefon kamu suamiku.penuh gambar kau budak kemaman oii...
Gambar selfie...gambar tunjuk bu***, tunjuk te***



100 info terbaru topik hangat sepanjang zaman jangan ketinggalan 

baca seterusnya --> http://lynk.my/F3Nz



Buat suamiku....aku buta sebab sayang kau setelah tahu kau berzina.aku buta...kau bebas sebab kau kerja ofshore.kat langkawi pulak.tahu2 lah langkawi tu camane.sekarang kau kat pulau redang..
Wahai suamiku...kau kata dah putus dengan budak perempuan tu...tapi, kenapa kau masih simpan baju yg budak tu bagi? Adakah kau masih bersama? Jika memang niat kau suami untuk bersama budak tu aku memang x boleh terima..aku memang tahu kau suamiku lebih sayangkan budak tu..mungkin aku hanya diperalatkan korang.


Sekarang?? Kau bawa kereta yg sekian lama aku guna..kenapa? Senang kau pergi kemaman?? Engkau bukan selalu pakai kereta.engkau kat pulau.
Engkau suamiku...tidak fikirkah kamu bagaimana aku nak bawa anak2 pergi klinik...bagaimana aku nak beli barang2 dapur???
Engkau memang tidak sayangkan aku..


Engkau suamiku sanggup pergi dating ketika anakku demam.keluar pagi pergi tanah merah cari tiket...tapi kau pergi pasir mas..bawak budak tu meronda.kau x sayang anak ke?
Dari pagi aku tunggu..waktu maghrib baru pulang.mana ubat yang aku kirim??? TIADA


Aku tahu kau dating nga budak tu pun bila tengok instagram budak tu.apa dialog kau budak?? Suami aku comment "drama queen"? Kau jawab " queen kat hati awak?" perghhh....panassssss.


Aku baik balik nga engkau suami sebab aku malu pegang status janda...aku x nak anak2 tiada kasih sayang bapa.tapi itu dulu......


Sekarang aku hanya kumpul bukti untuk pertikaikan segalanya.
Aku tahu kamu suka jika aku buat begitu kan....



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Buat suamiku....aku buta sebab sayang kau setelah tahu kau berzina-Gambar selfie...gambar tunjuk bu***, tunjuk te***. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top