Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

TAK MASUK AKAL-mohon cerai dari suami gara-gara suami simpan duit di tabung haji

salam krt hide profile saya admin ye.
.macamni saya ada kecik hati dengan suami saya baru ni saya dapat tahu suami ada simpan duit dekat tabung haji tanpa pengetahuan saya dan sembunyikan dari saya

 tindakan suami buat saya kecik hati selama ni saya dan suami dah berjanji takkan sembunyi apa2 rahsia antara kami saya dapat tahu duit yang dia sembunyi tu adalah duit yang dia dapat dari harta pusaka arwah ayah dia

 sebelum ni saya ada tanya dia katanya duit tu dapat skit je dan katanya duit tu dah habis dia buat kenduri arwah ayahnya jadi saya percaya la tapi allah tu maha adil nak tunjuk dekat saya yang dia telah menipu saya sekarang  ni saya rasa saya dah tak percaya dekat suami dan dah tawar dengan dia


 saya rasa selama ni perngobanan saya sia2 je susah senang saya dengan dia tapi bila dia ada banyak duit macam ni buat saya apa patut saya buat patut ke saya berpisah je dengan suami sebab saya tak dapat terima suami menipu saya mintak pendapat warga krt bagi komen jgn kecam sy..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: pelik

TERIMA KASIH SUDI BACA TAK MASUK AKAL-mohon cerai dari suami gara-gara suami simpan duit di tabung haji. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top