Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya memang suka dekat suami akak, Luahan Perempuan Muda Ketagih Suami Orang

salam semua warga krt , ingat tak saya post semalam pasal budak perempuan umur 19 tu yang nakkan suami saya ? dia ada mesej saya dekat ig , macam macam dia mesej . 


saya cakap dekat dia saya nak kumpul bukti , report polis. saya ada gamba dia semua. kalau dia kacau saya lagi . lepastu saya nak viral gamba dia . dia kata dekat saya EH , Aku x takot pun. lepastu saya kata . xpela , belagak sekarang . 

tggu jelaa . tak lama lepastu , dia balas . saya bukan nak jadi perampas tapi saya mmg suka dekat suami akak , saya tak boleh move on . panjang mesej dia . dia tak kisah lah suami saya ada isteri la apa. saya kata cuba kalau dia ada dekat tempt saya , tengah sarat mengandung tapi orang buat macamtu . apa rasa ? stress . sedih . lgipon saya kaum awak , kenapa nak aniaya .

 banyak lagi lelaki dekat luar sana . yg bujang , kalau tak nak bujang . awak cari lah duda . duda pun pernah jadi suami orang . tak payah cRi suami saya , dia nothing . lepastu dia kata " bertuah awak dapat suami awak " eh perempuan ni , ayat dia sedih pulak 😂 saya cakap kat dia , awak baru 19 apa terdesak sangat nak berlaki ni . 

kalau awak nak suami saya , awak takde rasa simpati ke . buat wanita mengamdung . kaum sendiri . dia kata tak kisah janji dia bahagia . lagipon dia kata mak ayah dia tahu , mak ayah dia restu . dia kata lagi suami saya janji nak bawak dia pegi PD untuk bercuti sambut birthday 18hb ni . 

padahal , 18hb ni saya dengan suami saya dh planning sebulan awal nak pegi beli brg anak. sampai sekarang dia dh x balas mesej saya dekat ig . apa sebab taktahu. haha . saya try lh bkk block dia dekat ig , udah sakit masuk hospital . takpe lah . 

dia x kacau saya dah . jangan dia keluar hospital kacau saya lagi sudah . tapi sekarang saya tak boleh nak rasa seronok . takot orang guna cara hlus . semalam saya screnshoot semua message dia , gamba dia . takot dia kacau saya lgi .semalam saya curi curi backup whatsapp suami . dh rasa penat , stress . tido x cukup . 

saya ada baca komen si pengomen kata saya ada tunjukkan kebahagiaan dia ig , maaf . dekat ig saya xde gamba suami saya . cuma ig saya guna untuk tengok barang online je. mohon Allah lindungi kita dari kejahatan manusia . orang ketiga . dunia sekarang dh kejam . kaum sendiri pun boleh aniaya . mana rasa simpati pun xtahu .



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya memang suka dekat suami akak, Luahan Perempuan Muda Ketagih Suami Orang. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top