Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

kami dah ada zuriat 7 orang suami masih ambil anak angkat iaitu anak dara RUPANYA anak angkat dia tu madu saya.....YA ALLAH

Salam krt...saya nak ceritakan kisah pak cik Dan makcik saya.. Mereka dah lama kawin anak pun dah tujuh.. 



Sejak masuk anak ketujuh pak cik saya ni suka sangat ambil anak angkat.. Yg dara2 pulak tu.. Dia lebihkan anak angkat dia dari isteri dia.. Sejak hari tu la dia x pernah bagi isteri dia nafkah.. Saya dengar makcik saya cerita pun sedih.. Kalau makcik saya ajak jalan dia x nak.. Anak angkat dia bawak nak pulak. Kalau cakap dgan makcik kasar sangat.. Dengan perempuan lain lembut sangat. Saya pulak yg sakit hati tengok. Dah lama kawin memang camtu ker..

komen yang win dr pembaca


 Ain Fariz Adellia Ade la org yg sy kenal... tp situasi tebalik.. akk tu ade ank angkat laki umo dlm 18 ke 19 cmtu .. dia knl bdk tu start dr umo ank agkt nye tu 4 5 taun cmtu .. umo bdk tu 18 19 dia crik balik akk ni, ddk la sama laki bini.. laki pon ok je la..sbb anggap ank sendiri.. da 2 3 taun lps tu , jodoh x pnjang .. cerai la dorang laki bini,si akk tu kawen pulak dgn ank angkat nye tu..kuikuikui .. moral nye..x yah nk berangkat2 sgt la..


Nurul Hazwani Sy ada satu kisah.. kisah dr kwn sy kpd kwn sy.. pakcik tu pun ada ank angkat ..anak dara.. da tua pakcik tu..ankpun da besar so bila ada ank angkat anak dara..org pun x heran sgt.. si makcik pun x kisah sbb sopan dan baik ank angkat si pakcik tu..setahun sudah berlalu.. akhirnya rahsia terbongkar.. rupanya ank angkat adalah madu pd si makcik.. begitu lah kisahnya.. apapun endingnya bahagia.. krn si pakcik n makcik seorg yg soleh n solehah..


 Marina Marin Tak de kena mengena dg lama ato bru..akak nak tay mak bpk awk mcm mna jg..ok ke tak..awk tay ni knp,bknnye awak dh bleh tengok khidupn mak bpk awak sndri..ni kn cm pakcik awak..sye bgi tau mak ayah sye alhamdulillah smpe lbh 34 thn kawin dh brcucu 4org mseh ok je..kl brtekak tu biasalh laki bini aplgi psal anak2..tp lpas ad cucu ni dh bleh kira dh dgr diorg brtekak..krn kate org tua dlu2 smkin tua hbgn smkin syg..krn dlm mse prjalann yg lama tu diorg dh lalui suka duka brsma..smga sye dg suami sye yg bru memasuki 7thn in bleh awet mcm mak ayah sye..aminnn..nah brrti pakcik awk tu mmag gatal bkn krn ank byk..tp mmang dr awalnye dia tu dh gatal..dia ambik ank angkat ank dr bot ap?ank dh melambak tuh 7ekor,ad udang di sbalik batu tu lah mse dia ambik ank angkt tu..gerammmm


Ida Nasution Walau ank anak angkat..jangan sentoh..haram...dah seronok berkepit ank2 dara..buat alasan ank angkat bukan lah tiket nk buat sesuka hati..istri yg halal di abaikan..bende yg haram di usung sana sini...ank2 sendiri dah cukup bgi kaseh sayg ker....macam2 zaman sekarang ni...kne ade salah sorng ank kandong yg mulut leser sikit.sruh cakp kt ayah dia..Ank angkat tk leh nk bergaul sesuka hati..tiade pertalian darah...hukum haram....
 
 
 Sheeryda Sa'ap Tu mksb nyer pakcik awk nafsunyer dah terangkat nk tmbh cwgn baru klo lyn isteri acuh x acuh & kasar






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA kami dah ada zuriat 7 orang suami masih ambil anak angkat iaitu anak dara RUPANYA anak angkat dia tu madu saya.....YA ALLAH. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top