Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya sudah bagitahu isteri sebelum kahwin yang saya MANDUL tapi isteri tetap nak bersama,sekarang dah 7 tahun berlalu

Asalamualaikum admin dan sahabat krt.
Begini ceritanya saya seorang suami dan kite dah kawin selama 7 tahun namun tidak dikurniakan anak, semua masalah berpunca dari saya kerana masalah kesuburan dan lemah tenaga batin.



 Sebelum kawin saya dah terus terang kepada isteri yg saya tak mampu nak bg tenaga batin kepadanya. Namun dia tetap ingin berkahwin dengan saya.. 


Rumahtangga kami bahagia, isteri tiada persoalkan pasal batin mungkin dia nak jaga perasaan saya atau tak tahulah sebab saya rasa dia bahagia bersama saya walaupu saya faham mesti batinnya tersiksa.. 

saya sudah menyatakan jika dia ingin berkahwin dengan lelaki lain saya dengan rela hati melepaskan dia walaupun saya memang cintakan dia tapi saya juga tidak mahu melihat dia tersiksa.. namun dia tetap mahu bersama saya,, syukur Alhamdulillah ya Allah..


Kami sudah pergi berubat dimana2. Banyak sudah wang digunakan namun semuanya tidak berhasil,, sampailah akhirnya mertua saya suruh kami bercerai sebab mertua saya inginkan cucu dari satu2 anak perempuannya..


Saya sudah berbincang dengan isteri saya, jika dia mahu ikut cakap ibunya saya redha,, tapi isteri saya tetap berkeras yang dia mahu hubungan kami sampai nyawa terhenti..

 adalah saya bersalah dan berdosa jika membiarkan isteri tetap bersama saya sedangkan saya tak mampu nak memberi nafkah batin dan tidak mampu memberikan dia anak.. patutkah saya menceraikan dia untuk memuaskan hati ibunya??




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: kesihatan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya sudah bagitahu isteri sebelum kahwin yang saya MANDUL tapi isteri tetap nak bersama,sekarang dah 7 tahun berlalu. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top