Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

“Jumlah duit saya “laburkan” untuk membeli dadah dahulu cukup untuk memulakan perniagaan -ezad lazim


 Ezad Lazim Menyesal Bazir Ratusan Ribu Beli Dadah




Mengenangkan apa apa yang pernah dilakukannya dengan wang semata mata untuk membeli dadah sebelum ini membuatkan penyanyi Ezad Lazim merasa rugi dan juga menyesal apatah lagi nilai tersebut mencecah ratusan ribu ringgit.



“Jumlah duit saya “laburkan” untuk membeli dadah dahulu cukup untuk memulakan perniagaan atau melakukan perkara yang baik lain. Sepanjang terbabit dengan dadah, saya rasa rugi dan banyak masa terbuang begitu saja khususnya soal kerjaya”

“Setiap kali dapat duit hasil menyanyi, saya akan menghabiskannya kepada benda tidak berguna itu. Sekarang saya sudah tidak melakukan kerana sayangkan keluarga,” jelasnya kepada Harian Metro.

Mengakui perkara tersebut adalah sesuatu yang tidak berguna dan tidak berfaedah, Ezad kini menumpukan sepenuh perhatian kepada kerjaya dan juga keluarga demi membina masa depan yang lebih cerah dan terjamin



http://www.dakwatmerah.com/2016/11/ezad-lazim-menyesal-bazir-ratusan-ribu.html







https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA “Jumlah duit saya “laburkan” untuk membeli dadah dahulu cukup untuk memulakan perniagaan -ezad lazim. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top