Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

pengalaman dapat suami yang sangat-sangat pembersih sampai setiap kali saya masak kat dapur suami perhati

Salam admin hide prof ya. Nak tanya warga krt ada pengalaman dapat suami yang sangat-sangat pembersih sampai setiap kali saya masak kat dapur


 suami perhati kalau garam tu saya ambil berterabur sikit pun dia mengamuk membebel.


 Kalau minyak masak tu merecik2 kene kat dapur gas tu pun dia membebel lap sambil saya tengah masak tu😰 


pembersih ya amatt sedangkan lepas saya masak saya mesti bersihkan dapur tu cuma time saya tengah tumis sambal ke goreng ayam ke standard la kan tak sempat nak lap itu ini nak cuci pinggan dalam masa yang sama😞😞😞


  kadang2 stress tau dah banyak kali saya cakap time saya masak duduk tgok tv ke dah siap saya panggil. 


Ni tak dia walaupun penat balik kerja kamj berdua bekerja belum ada anak lagi, tetap nak perhatikan garam2 bertaburan masa saya masak tu. Hmmm.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA pengalaman dapat suami yang sangat-sangat pembersih sampai setiap kali saya masak kat dapur suami perhati . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top