Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

dia berterus terang kenal lelaki tu melalui game terbawa ke wecet kemudian ke wasap & vid kol.. paling mengecewakan lelaki tu sanggup datang dari seberang laut semata2 untuk berzina

Assalamualaikum wbt.. sori pakai fake acc.. saya dah kawin setahun lebih belum ada anak.. 


 saya & isteri kenal tahun 2011 sebab satu tempat kerja (jauh dari kampung saya).. 

 saya terima dia seadanya biarpn dia mengaku telah disentuh oleh lelaki sebelum ini.. kemudian saya berhenti kerja & dia ikut saya bhenti.. 

saya carikan dia keja dekat dengan kampung saya (kampung kami jarak 3jam) supaya saya @ family saya boleh tengokkan dia.. namun 2013 ditakdirkan saya ditawarkan keja di seberang laut cina selatan.

. hujung 2014 kami bertunang & pertengahan 2015 kami bernikah.. selepas kawin saya bawa dia ke tempat saya keja tinggal bersama & xda masalah apa2 berlaku..

 namun minggu ni saya diduga dengan ujian yang sangat berat.. isteri mengaku ada lelaki mengugut dia untuk sebarkan gambar xx dia.. 

dia berterus terang kenal lelaki tu melalui game terbawa ke wecet kemudian ke wasap & vid kol.. paling mengecewakan lelaki tu sanggup datang dari seberang laut semata2 untuk berzina bukan sekali..

 semua ini terjadi diwaktu kami dah bertunang.. betapa sakit dan hancurnya hati ini dikala saya memilih untuk setia dia pula selingkuh d belakang ssmpai ke atas katil.. alasannya sebab saya jauh kurang layan dia..

 lelaki tu pun dah kawin ada anak sorang.. untuk wanita d luar sana jangan la anggap bila lelaki kurang layan x bermakna mereka curang.. & untuk lelaki itu saya bagi amaran jangan la ganggu lagi..

 hargailah isteri yang masih sanggup untuk terima kecurangan kau.. saya boleh jadi lagi kejam dari abang jib..

 sedangkan jib boleh kumpul 2bil x susah saya nak cari 20-30k untuk upah orang kerjakan kau...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA dia berterus terang kenal lelaki tu melalui game terbawa ke wecet kemudian ke wasap & vid kol.. paling mengecewakan lelaki tu sanggup datang dari seberang laut semata2 untuk berzina . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top