Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Berkemban di Hadapan Suami Bila kali terakhir anda berkemban di hadapan suami?

Berkemban di Hadapan Suami
Bila kali terakhir anda berkemban di hadapan suami? 

Jika tak pernah, ini adalah peluang terbaik untuk menggoda suami dengan payudara anda.
Gunakan tuala yang nipis dan singkat. Ambil sedikit masa untuk tampil berkemban di hadapan suami sebelum anda mengenakan pakaian. Anda boleh berbual atau melakukan kerja-kerja rumah dengan berkemban untuk membuat suami tak senang duduk.


Memerahkan Puting Payudara
Tak ramai wanita yang ambil berat tentang penampilan puting payudara. Tak dapat dinafikan tidak semua wanita dilahirkan dengan puting payudara yang kemerah-merahan. Tetapi ini tidak bermaksud anda tidak boleh mengambil inisiatif untuk membuat payudara anda menjadi merah untuk membuat suami lebih bernafsu.

Kajian soal jawab menunjukkan kaum lelaki lebih menggemari puting payudara yang kemerah-merahan/merah jambu berbanding puting payudara coklat/hitam.

Oleh itu tidak ada salah jika anda berusaha untuk menggoda suami dengan payudara yang merah dan cantik.

Terdapat beberapa kaedah untuk memerahkan puting payudara. Anda boleh menggunakan krim atau losen yang dijual di pasaran, atau anda boleh menggunakan kaedah tradisional yang lebih mudah dan jimat.

Baju Tidur Seksi

Baju tidur yang seksi dan menggoda sudah terbukti boleh menggoda suami di ranjang. Tetapi kali ini pilih baju tidur spesifik yang menonjolkan lurah payudara anda.

Nipis sahaja tak cukup, pilih baju tidur dengan bentuk “V” atau low-cut yang dicipta khusus untuk menonjolkan lurah payudara.
Sudah pasti tangan suami tak sabar-sabar untuk menuju ke arah payudara anda.

‘Boob Job’
Boob Job adalah teknik mengurut senjata suami dengan payudara. Teknik ini bukanlah teknik baru dan sering digunakan oleh pasangan dalam hubungan seks.

Caranya sangat mudah. Letakkan zakar suami anda di celah lurah payudara. Kemudian gerakkan payudara anda untuk mengurut zakar suami.
Teknik ini bukan sahaja boleh merangsang zakar suami, tetapi juga dapat membuat suami bertambah ghairah dengan melihat payudara anda bergerak turun naik ketika melakukan “boob job”.

Tak Susah Menggoda Suami Dengan Payudara

Sekarang anda sudah tahu bagaimana untuk menggoda suami dengan payudara. Apa yang perlu anda lakukan sekarang ialah amalkan tip-tip yang di atas untuk membuat suami semakin sayang dan bernafsu di ranjang



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Berkemban di Hadapan Suami Bila kali terakhir anda berkemban di hadapan suami? . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top