Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Tangisan Ibu Dan Anak Membasahi Kamar Saya, Perkongsian Lelaki Cina Ini Mengejutkan Seluruh Rakyat Malaysia

MIMPI KONVO TERCAPAI.TANGISAN IBU DAN ANAK MEMBASAHI KAMAR SAYA. DAPAT KEK HARIJADI. 

Ibu dan anak yang tidak mampu sewa jubah konvo datang ke pejabat CP Hq dan sedikit derma telah kita hulurkan. Dan air mata serta esakan tangisan memenuhi kamar pejabat saya. 


Ini lah kita Malaysia. Tiada perlu isi borang atau protokol. Masih seluar pendek . Yang penting kerja selesai. SAYA MEMBERI JAMINAN kalau ada keperluan wang tambahan,m nanti saya akan tambah. Sebelum mereka beredar saya di fahamkan semalam adalah hari jadi ibu nya. LANTAS ANAK NYA KATA .SAYA HADIAHKAN KONVO INI SEBAGAI HADIAH TERMANIS UNTUK IBU . 

Dan lantas kami membawa ibu ke Secret Receipe untuk mendapatkan KEK PERCUMA untuk nya dan anak nya. Saya sedih tapi gembira dapat memberi sedikit penyelesaian kepada seorang ibu yang sangat ingin bersama dengan anak twins nya di konvo mereka. kepada mereka yang turut membantu, terima kasih. YES , KITA ANAK MALAYSIA. KITA TURUT SAMA HAPPY,

susulan post tersebut pelbagai pujian yang dilemparkan netizen kepada kuan chee heng  






sumber:  Kuan Chee Heng



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Tangisan Ibu Dan Anak Membasahi Kamar Saya, Perkongsian Lelaki Cina Ini Mengejutkan Seluruh Rakyat Malaysia. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top