Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami rupenya selalu buat gangguan seksual pada adik dan kakak saya.die pernah baring atas riba, atas breaser, gosok belakang ,mintak di urut

Saya dan suami berkahwin atas dasar suka sama suka,3tahun dah.. dikurniakan sepasang cahayamata alhamdulillah.. namun, awal tahun ni saya dikejutkan dengan cerita2 kecurangan suami ..



 adik perempuan saya mengadu die pernah diganggu suami.tahun lepas semasa saya berkursus di kl saya menetap.3 bulan dirumah keluarga saya.suami balik setiap hujung minggu.suami pun pada masa sama berkursus di selatan taanhair.. tiap kali balik, suami rupenya selalu buat gangguan seksual pada adik dan kakak saya.die pernah baring atas riba, atas breaser, gosok belakang ,mintak di urut, dan paling menghancurkn hati saya adalah pernah beberapa.

kali curi masuk ke bilik tido adik saya sewaktu saya keluar bekerja.. everytime die.buat camtu die mitak urut..untuk apa?? Die nak ajak.adik saya beromen la tu betul x.. adik saya kata die akan maki.dan ugut untuk bagitau saya tiap kli suami berbuat camtu.& reaksi suami.hanya gelak je.. awal tahun ni saya dapat tau sebab adik buat pwngakuan. Saya menangis semahunya depan suami.

xpernah.sekali pun saya x layan suami.even penat keje sekalipun xpernah gagal melayani suami.suami akui die silap kerana punya bad habit.die mitak maaf & kata xkan ulang.xlama lepstu dapat tahu dengan kakak saya pun die pernah wat gangguan seksual melalui twlefon.. dengn adik saya tadi memang xterbilang dengan jari dah berapa banyak kali die buat gangguan seksual dalam telefon..


 saya xfaham ape kemahuan dia sebenarnya..saya dah layan , saya juga anakx dan umahtangga, saya bntu dari segi kewangan family, saya rasa saya ade rupa jugak (atlis rasanya lebih baik dari adik saya) tapi die buat hal jugak. Walaupun die.dah mintak maaf tapi hati saya dah hancur..saya kecewa dan sangat malu dengan keluarga saya. Kawan2 krt, ape pautt saya buat...hari2 saya doa semoga allah bagi saya kekuatan sorang ibu untuk bertahan dalam umhtangga ni demi anak2.. tiap malam saya nangis mengenang perbuatan keji dia.


 Macam mana saya nak percaya dan bahagia balik dengan dia tengok muka dia je saya terbayang kejahatan dia tu..saya selalu prasangka buruk sejak dari tahu kes suami. Kalau adik & kkak ipar sendiri pun die buat camtu dah pastilah ramai tah pompuan kt luar tu die dah buat camtu kan..hmm 😢






Labels: pelik

TERIMA KASIH SUDI BACA suami rupenya selalu buat gangguan seksual pada adik dan kakak saya.die pernah baring atas riba, atas breaser, gosok belakang ,mintak di urut. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top