Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Pakatan Harapan Harap Presiden Amerika Trump Dapat Salurkan Dana Ke Parti Itu mengantikan Soros - Media Pakatan

Kekalahan Hilliary Clinton dalam pemilihan Presiden Amerika Syarikat 2016 semalam, perlu diakui adalah satu tamparan yang hebat kepada Pakatan Harapan berikutan sumber dana utama yang sama di terima kedua pihak – George Soros.

Ini bukanlah perkara rahsia memandangkan tidak ada undang-undang di negara ini yang melarang mana-mana parti politik dari menerima sumber kewangan dari luar.  Tidak seperti UMNO/BN, Pakatan Harapan tidak ada kelebihan seperti kerajaan persekutuan dalam hal mendapatkan dana.


Kuasa di peringkat persekutuan, membolehkan parti politik seperti UMNO/BN meraih pelbagai sumber dana untuk berhadapan pilihanraya umum.  Justeru, tidak salah untuk Pakatan Harapan dan sekutu-sekutunya seperti Majlis Peguam, Malaysiakini, Bersih dan sebagainya, menerima dana dari Soros.

Soal Soros seorang yahudi dan yang berkaitan dengannya, perkara itu akan ditangani oleh sekutu baru kita – Tun Dr. Mahathir Mohammad.  Dr. Mahathir sudah terbukti mampu mengubah tanggapan orang Melayu terhadap Yahudi.

Apa pun persoalannya sekarang, apa selepas kekalahan Clinton?  Adakah pimpinan mempunyai rancangan luar jangka untuk mendapatkan dana dari Trump atau bagaimana?

PRU14 sudah tidak berapa lama lagi.

Sumber dalam pejabat Perdana Menteri menyebut, Najib tidak banyak ke laur negara tahun depan, memberikan gambaran dia akan menghabiskan masa yang banyak dalam negara untuk mempersiapkan BN dalam menghadapi PRU14 dan ini adalah satu masalah kepada Pakatan Harapan tidak dapat mencari sumber dana alternatif.

Diharapankan, wujudlah rancangan seperti ini (mendapatkan dana dari Trump dan beliau dengan kekayaan peribadi sedia ada serta yang bakal diraih setelah menjadi Presiden Amerika Syarikat ke 45, boleh mengambil alih fungsi yang selama ini dimainkan Soros dengan menyalurkan dana kepada Pakatan Harapan disini.




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: politik

TERIMA KASIH SUDI BACA Pakatan Harapan Harap Presiden Amerika Trump Dapat Salurkan Dana Ke Parti Itu mengantikan Soros - Media Pakatan . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top