Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Luahan Seorang Isteri - bila saya cakap saya rindu suami saya, yang dia balas hanya "tengokla bila2 nanti kalau keje habis awal datang"

Salam. Krt kenapa suami lepas berkawen layanan dia makin lama makin berubah. kenapa selepas kawen baru macam ni. Hati saya bagai ingin menjerit. 


 Jerit sepuas puasnya. Kami tak tinggal sebumbung, suami dikampung. saya tinggal bersama mak saya. Tak jauh cuma jarak antara kami hanya 45minit. 

Tapi saya terkilan, bila saya cakap saya rindu suami saya, yang dia balas hanya "tengokla bila2 nanti kalau keje habis awal datang" saya nak sangat taip 'kenapa layan saya macam ni' tapi saya padam dan tak jadi anta.

 Lepas 5minit baru saya balas 'takpa sayang, saya faham' tapi dalam hati saya. Sakit, sedih. Saat saya betul2 nak dia, dia takda dekat sisi. Sebelum kawen jauh2 pun dia sanggup datang jumpa saya. Dengan keadaan sekarang mak suami tak suka saya, ipar2 semua benci saya. Hati saya betul2 sakit.

 Sampai satu tahap saya tanya pada diri saya. Kenapa ni semua harus jadi dalam perkahwinan saya. Sedangkan saya sayang dia sangat2. Saya cuma inginkan perhatian dia. Wasaap pun kadang hanya tinggal b.tick. 

Dia layan smule balas komen oc mesra saya tengok. Menitis airmata. Warga krt bagi saya kata2 dorongan untuk saya kuat tempuh semua ni.
Luahan Seorang Isteri










https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA Luahan Seorang Isteri - bila saya cakap saya rindu suami saya, yang dia balas hanya "tengokla bila2 nanti kalau keje habis awal datang". TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top