Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Gara-Gara Dituduh Mabuk Pelakon Cantik Elvina Mohamad Dikecam Dan Diugut Rogol Oleh Peminat

Berikutan dakwaan dia dikatakan dilihat dalam keadaan mabuk di luar sebuah pusat hiburan di sini, baru-baru ini, pelakon baru, Elvina Mohamad, 21, dikecam dan diugut peminat.

Elvina berkata, dia terkejut apabila menerima komen dan mesej peribadi di Instagram yang mengecamnya termasuk dengan kata-kata kesat yang melampau.“Tanggapan mereka terhadap saya kini amat buruk. Malah, ada yang menghantar mesej mahu ‘kerjakan’ saya jika berjumpa dengan saya,” katanya kepada Harian Metro.


Elvina berkata, sepanjang hidupnya dia tidak pernah menyentuh minuman keras, jadi tak mungkin ada yang boleh nampak dia dalam keadaan mabuk“Saya pun tak tahu apa tujuan pihak tertentu memfitnah saya sampai sebegitu rupa.

“Kadang-kadang saya sendiri tak sedar kalau saya ada melakukan kesilapan atau melukakan hati sesiapa. Jadi, saya memohon maaf andai ada sesiapa yang terasa hati dengan apa yang saya lakukan,” katanya yang juga pelakon drama bersiri Mariam Alisa di TV3.

Selain itu, peminat turut mempertikaikan penampilan bertudung Elvina dalam drama berkenaan yang didakwa tidak sepadan dengan sikapnya.“Saya minta maaf jika ada yang tidak berpuas hati dengan saya. Saya bukanlah seburuk yang mereka sangka.

“Namun, saya terima semua ini dan anggap ia adalah asam-garam dalam kerjaya sebagai artis,” katanya.Elvina berkata, sejak bergelar pelakon dua tahun lalu, inilah kontroversi terbesar yang melanda dirinya.Dalam pada itu, dia juga meminta maaf kepada peminat kerana tidak berkesempatan membalas komen-komen mereka di laman sosial.

“Saya sangat menghargai peminat yang sentiasa menyokong, tidak henti-henti ‘like’ gambar serta menulis komen di Instagram.“Saya cuba sebaik mungkin untuk membalas semua komen itu, namun kadang-kadang ada yang terlepas pandang,” katanya yang baru selesai menjalani penggambaran drama bersiri Jojie Gigil arahan Zul Huzaimy.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Gara-Gara Dituduh Mabuk Pelakon Cantik Elvina Mohamad Dikecam Dan Diugut Rogol Oleh Peminat. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top