Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

doakan saya semoga cepat2 jumpa jodoh isteri kedua yang baik, taknak pemalas dan kuat melawan macam ni


Apa pendapat warga krt sekalian. Isteri saya asyik layan fb dan group whatsapp, kdg2 anak berak, lapar, jatuh dia tak pedulikan.

 Saya dah nasihatkan tp tak dengar cakap, dia dirumah je, bila saya balik rumah tahi anak masih melekat d pampers.

 Bila saya tanya kenapa tak basuh, katanya anak baru berak, bila saya basuh melecur dah punggung anak saya terkena ruam.. 

Hari2 masak nasi sama telur goreng padahal peti ais penuh dan kdg2 sayur jd rosak sebab tak dimasak.. pernah sekali saya masak sebab dah tak tahan dengan perangai dia.

 Saya buat semua kerja, ingatkan dia akan berubah, tp tak,, dia bertambah2 malas ,, olh kerana seminggu lg saya nak outstation saya nak tinggalkan anak saya di rumah mak saya sebab bila saya tiada dia tambah lebih suka sebab dia bebas buat apa yg dia suka..


 mohon warga krt doakan saya semoga cepat2 jumpa jodoh isteri kedua yang baik, taknak pemalas dan kuat melawan macam ni,, saya bukan tak tlg buat keje tp dia dah melampau, semakin dinasihatkan semakin menjadi..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA doakan saya semoga cepat2 jumpa jodoh isteri kedua yang baik, taknak pemalas dan kuat melawan macam ni. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top