Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami selalu diungkit pasal hantaran mahal. Yer, hntaran saya memang mahal, 55k..Tapi bukan salah saya yang minta mahal,

Assalam...

 sekadar gambar hiasan

Amatlah berdosa apabila seorang isteri meminta cerai dgn suaminya. .. Tetapi apakan daya? Isteri mana yg tak sakit hati bila suami balik kerja je marah2. Yer tau suami penat, tp isteri pun mmg berniat nak jaga hati suami, nak tolong hilangkn kepenatan suami, nak manja2 kan suami... Tetiba je balik kerja, marah2, segala hal dr sebelum kawin shgga selepas dah kawin diungkit. 


1) diungkit pasal hantaran mahal. Yer, hntaran sy mmg mahal, 55k.. Tp bukan salah sy yg minta mahal, dan bukan pihak sy je setuju. Pihak keluarga lelaki pun setuju. Awak dah beri sy hantaran mahal, semua tanggungjawab sy sbgai isteri sy buat dgn baik dan taat. Sy sgt sygkan awak... 


2) segala asal usul keturunan sy awak bangkitkan. Yer, sy bukan bangsa melayu. Bangsa sy dr seberang, tp sy mmbesar d tanah melayu dan dah jadi warganegara mlysia. Warna kulit kita pun xda beza. Bahasa kita pun sama. Apa awak hina2 sgt bangsa saya??? Apa awak bangga2 kan sgt bangsa awak?? Kita sama2 islam kot... 

3) mak bapak sy, awak asyik caci... Depan mak bapak sy, awak bukan kemain baik... Tp belakang dorg, awak hina2 dorg... Tp sy tahan hati sy x ngadu kat mak bapak sy..
 
 4) bila marah, awak sllu naik tangan. Wpun sy cuma cuai cikit... Awak lgsg x sedar, sy sgt terluka... Sy tgh mengandungkan anak awak, zuriat awak.. Awak sakiti sy ketika sy tgh mengandung. 

5) awak asal marah, selain naik tangan, awak akan ludah saya seludah2 awak! Sy menangis kesedihan, patah hati.. Sy menangis lama cmna sekali pun, nangis semalaman sekali pun, awak sedikit pun x pernah lembut hati nak pujuk saya yg tgh bersedih. Hanya kerana sy sygkan kandungan sy, sy pujuk hati kuatkan diri.. Jgn bazir mata utk lelaki mcm awak... Tp d situ sy sedar, sy mmg dah tawar hati dgn awak. Awak tidur lena atas katil, sementara sy menangis teresak2 kesakitan di lantai, sikit pun awak x ksah. Esok pagi bangun, boleh pulak awak minta sy lupakan semuanya??? Sudah diludah, dijilat balik pulak.

6) awak sllu hina saya, prmpuan mata duitan. Duit awak yg mana sy amik??? Sy x jd kaya pun kawin dgn awak.. Sy xda baju lawa2 pun kawin dgn awak... Sy x ada barang kemas pun kawin dgn awak.... Awak susah xda kerja, sy cuba bantu awak cari kerja. 

Apa yg saya patut buat wahai krt??? Luka sedalam2 luka, tp org kata ni masalah rumah tangga.. Tak baik mintak cerai.. Tp sy kecewa sgt, dr awal kawin smpaila ke sekarang, dia masih x berubah.... Asyik menghina saya, keluarga saya, memukul saya, meludah saya, dan mengambil saya kembali.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA suami selalu diungkit pasal hantaran mahal. Yer, hntaran saya memang mahal, 55k..Tapi bukan salah saya yang minta mahal,. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top