Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Suami Terpaksa Tinggalkan Isteri Berbulan-bulan Kerana Kerjaya Namun Apabila Pulang Untuk Meniduri Isterinya Ini Perkara Mengejutkan Yang Berlaku

Salam warga krt. Admin tolg hidekan profile diri saya. Sy tiada masalah dalam rumahtangga. Sy bersyukur di berikan isteri yg sgt memahami. Sy bekerja offshore terpaksa tinggal isteri berbulan2 di darat. Mencari rezeki utk isteri sy & keluarga. 


Sy baru setahun mendirikan rumahtangga brsama isteri hubungan kami ats dasar suka sma suka.Maafkan abg selalu tinggalkan syg brbulan2 tak jumpa utk bekerja.Ape yg abg buat semua utk kita bersama utk isteri abg & bakal anak2 kita nanti. 

Mungkin sbb sy selalu berjauhan menjadi sbb isteri sy terlebih malu dgn suami sendiri.Bila sy cuti pulg ke darat pekara paling gembira dpt jumpa isteri tercinta. Tapi bila sy tgok muka isteri lama2 dia malu sbb tau sy pndg dia terus lari mcm tak kena.lps mandi pun dia sorok2 pakai baju blkg pintu. Bila nk brsama pun dia tolak2 sy sbb malu .

sy nak isteri rela tanpa rasa sy memaksa dia utk brsama. kadg sy terasa hati jg kalau blh ttup lampu gelap gelita dlm bilik baru sy cuba dekat2 dgn isteri barulah dia ok.Sebab kulit sy putih dari isteri ke buat dia jadi malu. Sbb ayat sy slalu dgr..isteri cakap kalau ada baby nk kulit mcm abg kalau mcm syg x gebu.Lelaki kalau da syg tak kisah ape pun warna kulit isteri dia.tak perlu nk pakai qu puteh ke ape. 

Mcm mna nk buat isteri tak da perasaan malu dgn suami sendiri. Pergi bercuti abg dah bawa,pg jalan2 abg bawa ,abg syg sgt isteri abg. Walaupun jauh kat tgh laut hari2 abg selalu fikirkan syg.hari2 abg whatsapp syg.Gaji abg smua abg serahkan pd syg utk uruskan yg penting segala keperluan syg cukup. Apa tindakan yg perlu sy buat utk memahami isteri sy. walaupun kulit syg hitam manis macam dayang Nurfaizah tak seputih kulit abg itulah yg buat hati abg terpikat. Kalau isteri abg terbaca post ni..harap sgt lps ni jgn brsikap mcm tu ubah la sikap tu utk abg.Dah 3bulan kita tak jumpa.Tunggu bg balik nnti kita pg brcuti sma2.jangan nagis.






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Suami Terpaksa Tinggalkan Isteri Berbulan-bulan Kerana Kerjaya Namun Apabila Pulang Untuk Meniduri Isterinya Ini Perkara Mengejutkan Yang Berlaku. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top