Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Selepas Leher Digigit Labah-labah, Kali Ini Yuna Gembira Peluk Dan Dicium Negro Saksikan Video Penuh

Yuna Artis Kebanggaan Malaysia


Kebelakangan ini terlalu banyak kontroversi melanda penyanyi kebanggan Malaysia, Yuna. Sepertinya isu Yuna tak henti-henti seperti gambarnya yang disangka seperti iluminati, isunya berpeluk dengan Usher dan sebagainya.



Bagaimanapun, tak terlalu ambil pusing dengan isu melanda dirinya, Yuna terus banggakan Malaysia apabila menjadi wakil dari negara Asia untuk menyanyi lagu rasmi Olimpik 2016 bersama dengan penyanyi antarabangsa yang lain.

Love Bite Di leher Yuna Digigit Labah-Labah




Penyanyi Yuna menjelaskan foto kontroversi yang tersebar pada petang Selasa kononnya terdapat kesan gigitan cinta pada lehernya merupakan kesan akibat gigitan labah-labah.

Yuna atau nama sebenarnya Yunalis Zarai, 30, berkata, kesan merah itu terjadi akibat alahan pada kulit selepas digigit serangga berkenaan ketika dia menjayakan konsert jelajahnya di Alabama, Amerika Syarikat kira-kira lima minggu lalu.

"Ini bukan gigitan cinta tetapi kesan daripada gigitan labah-labah ketika konsert jelajah di Alabama, Amerika Syarikat pada lima minggu lalu.

"Ia bukan sahaja di leher tetapi juga di wajah dan tangan saya yang turut digigit ketika sedang tidur," ujarnya kepada mStar Online.

Yuna ditemui pada majlis sambutan ulang tahun pertama Younder di Hotel St Regis, di sini, malam Selasa.Dia diminta mengulas tentang sekeping fotonya yang dimuat naik oleh penganjur konsert Rockway yang berlangsung pada Sabtu lalu dipersoalkan netizen.

Sementara itu, tambah Yuna, akibat kesan gigitan labah-labah itu menyebabkan dia mengalami bengkak dan gatal-gatal selama seminggu selepas mendapatkan rawatan.



Yuna Peluk Dan Cium Artis Barat


namun terbaru video yuna berpeluk dan cium seorang lelaki negro yang dikatakan artis barat tersebar dimedia sosial. Perbuatan Yuna dalam video tersebut terima kecaman hebat netizen




https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Selepas Leher Digigit Labah-labah, Kali Ini Yuna Gembira Peluk Dan Dicium Negro Saksikan Video Penuh. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top