Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya benci ibu sebab berz1na dengan laki orang sedangkan ayah masih ada cuma lumpuh seluruh badan

Salam. Saya dah lama simpan benda ni dari sekolah menengah lagi, sampai lah umur saya 20tahun.


 Saya pulak jenis yang susah menyimpan rahsia tapi apakan daya ini aib keluarga. Cerita ni bermula sejak saya d ting3/4 macam tu, mak saya terjumpa kawan dia(lelaki) sejak dari zaman sekolah, jadi waktu tu mak saya belum ada hp lagi dan sebelum tu dia xkesah pun, jadi dia selalu guna hp saya utk berhubung dengan kawan dia tu lepas tu dia beli hp sendiri.


 Mula2 saya xkesah sangat, tapi pernah terbaca mereka bersms lucah2 dan dari apa yang saya baca, mereka pernah melakukan hubungan seks. Lelaki tu suami orang dan hanya nak pergunakan dia je, kami selalu melawat ke rumahnya d hari raya, saya xpernah salam dia, tengok pun x, jijik! Saya kasihan dengan ayah saya, xpasti kalau dia tahu ataupun x, tapi mak saya nii kalau bermain hp memang xpeduli orang depan belakang, jadi saya yakin bukan saya sj yang pernah terbaca message macam tu. 


Orang lain mesti dah mengata dia belakang2, sebab keluarga belah mak memang suka mengumpat, dari kecik saya tinggal dengan mereka(sekampung). Tapi saya xpernah menegur, kerana saya xtau macamana nak mulakan dan saya rasa sangat terbeban dengan benda nii. 

Bayangkan saya menyimpan selama berapa tahun. Ayah saya seorang yang baik, cuma ntah lah. Dan sekarang, ayah saya lumpuh dan xdapat bekerja, saya tinggal d asrama sebab belajar, mak dan adik saya yang menjaganya, saya rasa kasihan dengan ayah sebab sanggup mak buat macam tu, kalau xsuka, dia boleh tinggalkan, jangan curang sampai berzina.

 Saya dalam diam benci mak saya, saya rasa jijik dengan dia, kadang2 saya mengelak untuk balik hujung minggu (rumah dengan kolej xjauh tapi untuk ulang-alik hari2 memang susah) sebab saya stress kalau d rumah. Saya sambung belajar pun sebab saya nak keluar dari rumah tu. Untuk pengetahuan semua, keluarga saya bukan berada, ayah sebelum sakit kerja jaga, mak xkerja, adik masih sekolah

. Kadang2 kalau ayah saya panggil nakkan sesuatu, mesti saya dengar dia mengeluh sebelum dia buat, saya tahu ayah terasa, kalau penat nak jaga, kenapa masih stay? Saya benci pegang rahsia dia, pernah saya menangis tengah malam sebab fikir benda ni. 


Kalau lah bukan sebab ayah saya, saya dah lari jauh tinggalkan dia. Saya hanya ingin berkongsi cerita since xda siapa yang kenal saya, semoga ringanlah beban yang saya tanggung. Tq admin. Sorry kalau xjelas jalan cerita




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA saya benci ibu sebab berz1na dengan laki orang sedangkan ayah masih ada cuma lumpuh seluruh badan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top