Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mil baling hati lembu dalam pinggan saya,saya masih xmakan bila nak bangun basuh pinggan mil tonyoh2 hati lembu dekat mulut saya

Admin tlong hide profile saya.
Assalam warga krt.tahun ni tahun ke2 perkahwinan kami,saya mempunyai seorang anak(9bulan) dan anak saya eczema.



Masalahnya bila balik rumah mil memang panas,kipas pulak xbagi buka laju nanti putus kepala dia cakap,seperti semua orang tau bayi eczema xboleh panas&peluh.Jadi bila anak saya menangis2 gatal suami akan suruh masuk kereta ada aircon,mil dengan biras saya selalu cakap berlagak xboleh panas.

Diorg xpernah faham langsung keadaan anak saya,lepas garu selalunya kulit eczema akan mengelupas xpun berair mil asyik pesan jangan bagi kena kerusi jijik.Saya terasa sangat kesian anak saya masih lagi baby.Penah saya balik rumah mil tengah hari,suami bagi salam berkali2 xda orang buka pintu anak saya menangis2 berpeluh.Mil call suami dia suruh balik dia nak tidur.


Saya tak tau dimana silap saya,saya mengaku pernah salah dengan mil masa saya mengandung darah rendah jadi mil goreng hati lembu suruh makan.Saya xpenah makan organ dalaman jadi saya menolak,mil baling hati lembu dalam pinggan saya,saya masih xmakan bila nak bangun basuh pinggan mil tonyoh2 hati lembu dekat mulut saya jadi saya tertengking mil.Mil mengadu dekat suami yang saya xnak makan pastu tengking2.
Dari sebelum kawin lagi mil memang suka cakap sindir2.



Masa nk kawin belanja saya cuma rm8k dia kata mahal2 ada dara ke?Masa akad nikah nk salam dgn mil dia xterima salam saya,ibu dgn nenek nmpk prbuatan mil diorg cuma suruh saya brsabar.Dah kawin mjlis sblh lelaki saya tgh mkn beradab mil suruh bangun prgi basuh pinggan dkt dlm,nasib suami nmpk terus ajak keluar photoshoot outdoor.


Msa dlm pantang saya brpntang dirumah ibu saya,anak saya dah 3 minggu baru mil dtg melawat tu pon lps suami byk kali paksa.Mil dtg dgn abg2 ipar dan biras diorg bermlm dirumah ibu saya tpi dgn ibu diorg tak brcakap,saya pon tak fhm.


Diorg bt mcm rumah sendri buka aircon suka hati,mandi kolam,guna kereta prgi jln2 tu smua milik ayah saya,saya pon pelik diorg mcm takda adab lgsg,malu saya dgn ibu dan ayah.Utk pngetahuan mil saya xpnah brhubung dgn ibu saya,bila ibu call dia tak angkat.Bila msg jemput dtg open house mil dtg smpai bwk adik beradik yg saya xkenal pon tpi dgn tuan rumah iaitu ibu dan ayah saya lgsg tak brcakap.Ibu saya bersalam dgn mil dan nk cium pipi mil menolak didepan tetamu,smpaikan tetamu tnya ibu saya.


Suami dah bosan dgn prngai diorg,suami pon dah malas nk balik rumah mak dia sndri dah hampir 4 bulan sbb suami geram dgn prangai diorg yg tak penah layan saya dan anak dgn baik.Bila suami xbalik saya yg disalahkan knonnya saya control



.Suami bkerja dgn ayah saya disyrkt kluarga,mil selalu mintak duit klau suami tak bagi mil akan terus msg dan mintak pda saya,bkn saya kedekut tapi jumlah yg mil minta lgsg xmasuk akal sama spt abg ipar saya xhbis2 mintak duit nk bt modal bisnes.Bila tak bagi mula la diorg mngata saya,bila pergi rumah saya dan anak mcm tak wujud.Saya dah byk brdiam brsabar dgn kerenah diorg saya juga xnak suami jdi anak derhaka,apa patut saya buat??



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA mil baling hati lembu dalam pinggan saya,saya masih xmakan bila nak bangun basuh pinggan mil tonyoh2 hati lembu dekat mulut saya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top