Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Rumah Tangga Aku Hancur, Aku Di campak Rumah Ibu bapa Suami Pula Bersedap Dengan Perempuan Perampas Dalam Rumah Sendiri - Luahan Isteri Terluka

Assalammualaikum warga krt mohon hide fb sy, Berat hati nak tulis semua ni dengan linangan air mata aku kuatkan jugak tulis hampir 1thn aku bertahan bersabar.Kerana aku percaye boleh diubah n dibetulkan lagi tapi hanya la sia2 dan aku dah banyak buang masa dengan jawapan yg aku tak pasti,😭😭😭😭😭Rumah tangga aku hancur disebabkan orang ke 3,sampai aku dicampak rumah mk ayah aku,alasan ko kerana kerja😠,



Tergamak mu wahai suami,perempuan tu belum menjadi istri ko yang sah tapi ko dah dibawa masok rumah kite dan duduk bersame2. Sedangkan dalam rumah tu penuh barang2 aku dan anak2 aku,Kepada perempuan yg bernama (PERAMPAS).terima kasih kerana datang menghancur kan rumah tangga aku. Aku tak pernah kenal siapa pon engkau sebelum ini,aku tak bermusuh dengan kau tapi kenapa kau balas dendam dgn menghancurkan rumah tangga aku,terima kasih bagi penderitaan dekat aku dekat ank aku. Ank aku bru 1thn tp xdpt kasih seorang ayah.ko memg tergamak sampai snggup hantar tunjuk2 pic kemesraan ko gn suami aku,wahai suami hampir 5thn susah senang bersama berkawan,bertunang 2thn,kawen nk msok 2thn 4bln ank bru sorg 1thn nk merasa kasih syg tapi ni yg ko mahukan,ko lebih pilih enjoy. Ye dulu kite same2 banyak kemane2 senang susah same2.

Tapi bile ade ank kecik terhad nk berjalan.Bgi ko menyusahkan tp aku tgk org lain boleh je bwk ank kecik2..nasib ank aku xdpt nk merasa mcm org lain😤Ko rase ank tu myusahkan ko ke. ??weyy ank tu anugerah Allah amanah Allah kt kite. Die berhak dapat kasih sayang. Tapi ko bg kasih sayang ko kt perempuan yg belum jd sah. Anak kite bukan nye ank luar nikah,ank tu di bin kn gn nme ko lg!!buat kenduri besar2 mase kwen. Tp ko boleh hancurkan sekejap je, ko mcm lupa ingatan terus kt ank ko. Ko lupa aku tak pe!!!tapi ank. !!

aku memg sedih ape ko lakukan ni!ko lebih pentingkan benda lain..bile aku mengadu ank sakit ye ko memg bertanggungjwb dari segi duit ank aku tak nafikan. Aku mintak je untuk ank memg ko bgi.kiteorg bkn nak duit. Tpi kasih sayang,masa...😭😭Tp aku???????????aku mls persoalakn hak aku. Moga ko b0leh menilai,Tp dr segi lain ko lupa!!!ko lupa daratan. 😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣 Kalau ye pon suami aku nak test gn ko perempuan..eh mujur la aku pnggil perempuan..kalau ikotkan ati aku,nk je aku pngil betina.ikotkan hati nk je aku jumpa sepak terajang ko. Tp aku waras lg. !!!selame setahun aku diamkn. Memg ye maki2 ko da ckop kt sms. Ko senyum tanda ko hebat ko rampas bahagia aku. Ingat hari ni kau rampas bahagia aku. Esok lusa mybe hari tua ko ko akan dapat akan rase ape aku rase. I

NGAT..Tapi ko perempuan kaum same aku sanggup ko khianati kaum ko sendiri. Ko muda lg dik muda lg bru 19,yg aku geram sngt family ko pon dik xkisah kalau ko nak kwen gn suami aku..ko xphm ke perasan aku mcm ne. Aku tak tahu la nk ckp ape. Tp hati aku perasaan aku memg hancur berkecai2 mcm kaca ,berderai2 air mate aku. Bile family ko dik ckp boleh kwen gn ko tpi bawak aku n ank jpe family ko suruh aku izinkan??what the fish!!!!!!Wahai family mertua aku.

Aku da byk kali suara kan. Tp ko lebih berpihak kepada ank ko,segala bukti aku da tunjuk tp korang masih percaye kate2 suami aku. Aku jd gini jadi marah2 sebab bersebab sbp suami aku buat hal dulu.korang memg tak akan pernah paham ape yg jadi.ye memg ade gak aku salah. Salah ke aku mrh laki aku keluar balik 2 3 pgi ..memberontak???SALAH??????? Kalau korg memg tak nak masok cmpur pon street to the point jgn buat aku mcm tak de family!segala kate2 suami aku sume korg percaye xpnh korg nk tnye aku!Aku tak de niat nk menjatuhkan suami aku..

aku cerita bnde yg betul tapi korang salah anggap..korang memg tak rase ape yg aku rase. Aku tak salahkan korang semua, Tp ape salahnya korang tolong bincangkan..tapi tak de nothing aku tak paham ape pemikiran korang ..tapi takpe lah. ALLAH tu tak pernah tidur ,Maha Adil tak sekarang satu hari nanti Allah pasti tunjuk 1 1 kebenaran.

Kepada mu wahai suami.Satu hari nanti pasti akan terbongkar kebenaran..aku tak maafkan apa yg jadi. Aku manusia ade perasaan tapi ko buat aku mcm sampah. Wahai suami aku tahu ko mampu. Tp care macam ni ke kalau ko mampu??dulu ko susah tak pernah hubungan kite ade masalah disebabkan org ke 3..tapi bile ko naik sikit ,dah ada mcm2..tapu ko xingat ke semua tu kite same2,ko lupa segalanye2..lupa yg dulu mcm mane.sape yg ade depan belakang ko yg sokong ko mcm2 sape!!Aku!!walaupon aku pon susah aku tlng ko..!aku bukan nk mengungkit tapi byk da aku korbankan segalenye2.

Dengan rela hati aku lepaskan kau pergi pd perempuan yg kau inginkan.Demi kebahagian mu,pergilah
Aku lebih rela hidup menderita dari bengkongsi kasih syg...tataplah wajah perempuan yg merampas kebahagian ku..walau pon perit aku terima..aku ade family kalau ko betul nk kwen gn perempuan yg merampas kebahagian aku dan ank aku. Datanglah jpe family aku. Tp ko takot. Ko diam seribu bahasa. Ko tutup kesalahan ko.ko lupa diri..

ko memg tergamak hancurkan segala2nyee..Buat orang yang tak pernah rasa sakitnya perit nye bila suami dirampas bile suami jalinkan hubungan dengan perempuan lain,tolong jgn kecam ,mengutuk wanita yang kena macam aku.Aku pernah rasa sakit, aku pernah rasa sakit nya derita mcm mne. Aku sengsara , kaki aku tak kuat nak melangkah.🚶Kadang aku Kuat. . kadang aku lemah , kadang aku sedih 😔 Kadang aku Happy.. Duduk dulu kat tempat aku baru korang boleh rasa apa aku rasa. . jangan sesuka hati nak cakap org mcm2.. Korang tak boleh nak nilai rasa sakit tu sendri , dduk dulu kat tempat org yg dianaiya baru korg boleh rasa betapa derita nya hati ni..

Aku happy, aku byk bercakap , aku banyak gelak bukan 100% hati ni dah btul2 sihat.. Masih byk lagi luka yg perlu aku rawat.. Sedih aku, sakit aku hanya Allah Ta'ala saja yang tahu. . Jangan hina aku dengan kata2 yg keji , korang tak rasa apa aku rasa bila korang rasa baru korang akn bhenti HINA dan UMPAT aku ,Tak semua wanita nak mcm ni. Aku da wat sehabis mungkin jalankan tngungjwab aku sbagai istri masak,minum ,kemas rumah,segalanye2,Tapi ni pilihan ko wahai suami..aku harap 1 hari nanti pasti ko akan menyesal,Maaf coretan aku terlalu pnjg. Mohon doakan aku kuat lalui segalenye2. Doakan aku bahagia lepas ni.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Rumah Tangga Aku Hancur, Aku Di campak Rumah Ibu bapa Suami Pula Bersedap Dengan Perempuan Perampas Dalam Rumah Sendiri - Luahan Isteri Terluka. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top