Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

adik ipar saya jerit..rupanya suami saya nak rogol adik ipar dan sebelum ni dia pernah jaga anak mrogol anak saya...anak saya masa tu belum kawin( anak suami lama).


Saya nak mintak pendapat ,kalau seorang isteri yang dah bgi banyak peluang ke pada suami..tapi suami tak pandai nak hargai ,apa perlu buat..


Contohnya dah berkali2 suruh benti isap dadah ..tapi tetap jugak isap dadah sampaikan ..biarkan dia ambil setiap hari untuk lepaskan gian dia..kita hanya mampu tengok saja..
Walaupn dia kerja,duit gaji dia ,dia bagi isteri,istri pula pegang duit tiap bulan untuk selesai kan hutang2 bulanan..


kadang cukup kadang tidak..kami ada seorang anak 8 tahun permpuan..masih bersekolah..mujur saya mengasuh anak orang ada jugak la duit sampingan atau pun keperluan saya untuk bli..kadang kala duit tu saya nyorok untuk beli barang dapur..takut2 time duit suami nak habis..dia nak beli benda tu.


.dia akan mintak pada saya..atiap2 hari nak beli..pernah dlu dia curang bawak perempuan indon dalam rumah saya..tidur di rumah saya,smasa saya tiada..tapi saya maafkan..dia curang dalam tlfon,syaa dapat tangkap ..tapi dia cuba untuk mennafikan. maafkan..dan pernah pukul saya...


saya buat laporan polis..dia mintak maaf dan takkan ulangi nya saya maafkan..akhir2 ni kami jarang dah bergaduh...dan dia pon xda buat perangai..apa yang trjadi pagi ni...ada ipar saya janda..tumpang semalam tidur di rumah saya..di dalam bilik anak saya..(anak saya tak ada).. Saya dengan suami tidur macam biasa,,pagi tu pukul 4 lebih saya terdengar ,adik ipar saya jerit..rupanya suami saya nak rogol adik ipar saya..tapi masa saya nampak suami tutup pintu bilik adik ipar saya..


dia pura2 tanya adik ipar saya..seolah2 pada yang berlaku..pgi ni..suami saya pergi kerja.
Saya tanya pada adik ipar saya..tapi adik ipar ..tak nak bagitau takut nanti saya bergaduh ..tapi betul la dia cuba untuk merogol adik ipar saya..apa saya perlu buat...sebelum ni dia pernah jaga anak mrogol anak saya...anak saya masa tu belum kawin( anak suami lama). Tapi saya diam..sebab sayangkan suami saya..saya bagi peluang..apa saya patut buat..harap ada yang faham..







Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA adik ipar saya jerit..rupanya suami saya nak rogol adik ipar dan sebelum ni dia pernah jaga anak mrogol anak saya...anak saya masa tu belum kawin( anak suami lama).. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top