Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Waktu Couple Banyak Benda Haram Yang Kami Buat, Saya Terpaksa Kahwin Di Siam Tanpa Restu Keluarga Akhirnya Saya Menyesal Seumur Hidup

Assalamualaikum admin,(tolong hidekn identiti )Kisah sya b'mula beberapa thn yg lalu,asalnya kami bercouple dn dalam msa itu juga banyak benda haram yg kmi buat ,sedangkn kami msih lgi menuntut ilmu.


Akhirnya pda thn yg lalu kami membuat kputusan utk berkahwin supya mengelakkn dosa,dn kmi berkahwin d selatan thailand krna tiada restu diantara ibubapa sebelah pihak.

Slps berkahwin,sikap suami sgt berubah terutama garang dn mcaci hina keatas sya dn kluarga,malah dia juga abaikn sgala tanggungjwab sbgai suami disegi nafkah zahir dn batin.


Dulu awal perknalan kmi ,ibunya sgt22 tidak mempersetujui hububgan kmi .
Boleh sya kongsi pendapat bhwa:


Apakah sya boleh minta cerai dgnnya?


Dn adakah suami sya di guna-gunakn krna dulu dia sgt mencintai sya,atau knapa sya tidak boleh putus dgn nya sdangkn kmi skrng ni mcm musuh ,slalu berkelahi dn dia slalu mnghina serta maki hamun kpd sya.
Sya harap dpt selesaikn masalah ini sumber KRT


Jawapn melalui komen KRT sebagai pengajaran untuk pembaca blog ini


Laki mmg macam tu
Tak dapat usaha dapatkan
Dah dapat buat macam smpah

So hati2 pilih laki
Pmerhatian aku thadap kaum aku sendiri - saiful


kau kawin kat thailand, nak cerai senang jek, pegi balik tmpat kau nikah. sana keluarkan sijil cerai, tapi kena cukup syartlah. tak payah daftar kat sini, nanti lagi pnjg cerita.-tegging tampan


lepas kite buat byk dosa sblm kita kawen. diuji dgn suami yg berubah sikap kenapa kita tak fikir langsung mungkin itu kifarah dr dosa2 kita dahulu. mungkin dgn sabar & taat,, Allah akn mghapus2 dosa kecil awk terdahulu. ambil peluang ni dgn dekatkan diri awk dgn Allah dulu sblm awk fikir nk bercerai. ssh awk kawen smpi ke Thailand xkan nk give up dgn mudah. perkahwinan ni bukan shj utk penyatuan dua hati, mengejar impian sama2 tp juga lebih kpd mendidik kita jd org yg tak penah kita sangka akn jadi. ttg nafkah yg terabai, selain cubaan awk ungkit2 dgn perasaan marah mungkin boleh cuba pendekatan lain yg lebih mesra egois suami. cuba dulu yer. slepas usaha dgn cara yg betul, serahlah pd Allah utk mna nak bawa perkahwinan awk. kdg2 dr kaca mata kita die salah, tp cuba awk lihat dr tempat dia sbgai seorg lelaki & suami. lelaki xsama cara befikir dr kita sbb tu jgn sesekali buat andaian dgn konfiden - Norsilah Somingon




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Waktu Couple Banyak Benda Haram Yang Kami Buat, Saya Terpaksa Kahwin Di Siam Tanpa Restu Keluarga Akhirnya Saya Menyesal Seumur Hidup. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top